343 472 läst · 5 119 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Det borde finnas en skrattattackgubbe också (den skulle jag använt flitigt på "Useless" ilägg). Den redan existerande, duger inte, eftersom den kan feltolkas på många sätt.useless skrev:
Likaså skulle en "E du go i huvet eller-gubbe" vara bra att ha. För även då skulle "skrattgubben" kunna misstolkas.
När det gäller det irriterande fenomenet med de uppdykande gamla döda inläggen, är det säkert som redan sagts, att all aktivitet är bra aktivitet (för Byggahus).
"All reklam, är bra reklam" Som denne man sade.
Staffan Spies
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Jag tolkar @Staffan2000 som att ni skulle vilja ha ytterligare en ”reaktion”, stämmer det?
Frågan är bara hur en sådan ska se ut?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Frågan är bara hur en sådan ska se ut?
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Är det en sådan här ni vill ha?
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 620 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 620 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Vi tror vi har fixat detta nu. Det gällde tydligen alla webbläsare men även en specialbugg i just Firefox.KnockOnWood skrev:Hej, det har börjat dyka upp listor med "notiser", liknande det som finns under den lilla klockan i menyraden. Men det är inte en notis utan ofta flera likadana. exempel:
[bild] [bild] [bild] [bild]
Vad jag förstår blir det en notis per Bygga Hus-flik man har i webbläsaren.
I detta fallet är det Firefox på Windows 10.
Det kanske hade räkt med en notis?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Tack!Per Eskilsson skrev:
Kan du (eller någon annan) klicka ett gilla på https://www.byggahus.se/forum/threa...riliggande-hus-pa-landet.301632/#post-3751374
så får vi se, för nu har jag rätt många flikar öppna
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Det kan vara så enkelt att du behöver starta om din webbläsare. Men det kan också vara så att det inte börjar funka igen förrän vår nattuppdatering har gjorts.
Berätta gärna imorgon eller så hur det går.
Berätta gärna imorgon eller så hur det går.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 726 inlägg
Jag gillar att man numera kommer till den plats på sidan man senast var på när man exempelvis klickar på Bevakningar i appen.
En liten vardagsförbättring värd att uppmärksamma.
En liten vardagsförbättring värd att uppmärksamma.
Nej.Per Eskilsson skrev:
För det det är en väldigt stor skillnad över att skratta med, eller åt någon.
Vissa inlägg skrattar jag väldigt åt, då de är fyndigt och rappt skrivet. Det kan vara en välformulerad lavett mot ett inkonsekvent och illa underbyggt påstående. Eller, kan jag också få en Skrattatack för ett i mina ögon, otroligt korkat påstående. Vanligtvis gäller det inlägg som försvaras genom att skriva "TROLL", om frågeställaren.
Själv trycker jag ofta på för att uttrycka min upskattning. Men också för att visa att skribenten nog inte har alla hästarna hemma.
Så en "skratta med" och en "skratta åtgubbe" skulle göra så att misstag skulle undvikas.
Likaså skulle en "skaka på huvudetgubbe" symbolisera att skribenten skrev något in i hästeväg korkat. Dvs. "E du helt go i huvudet, eller?
Dessa förslag tror jag skulle liva upp forumet lite grann.
Likaså skulle mitt förslag om, att kunna markera ett inlägg, för att senare med lätthet kunna plocka fram det ingen vara mycket användbart.
Staffan