Staffans2000
Här har jag en gubbe som jag tror inte kan missförstås och som jag saknat. "E du go eller?-gubben". Ett bra komplement till de övriga: Uppskattning, älska, arg osv.
Emoticon med förvirrat uttryck och lyft ögonbryn håller tummen upp med texten "E du go eller?
Den goe gubben: Staffan
 
  • Älska
Violina och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag tolkar @Staffan2000 som att ni skulle vilja ha ytterligare en ”reaktion”, stämmer det?

[bild]

Frågan är bara hur en sådan ska se ut?
Eureka!
Se inlägget ovan.

Staffan
 
Redigerat:
Staffans2000
Vid enstaka tillfällen läser jag inlägg som är Mycket väl skrivna med såväl fakta och humor. Dessa inlägg skulle jag vilja "belöna" med fler än en gubbe. Till.ex. Både en tumme upp/älska och en skrattgubbe.

Staffan
 
hsd
En del bevakningar har fallit bort, men jag får notiser, syns inte när jag klickar på stjärnan
 
hsd hsd skrev:
En del bevakningar har fallit bort, men jag får notiser, syns inte när jag klickar på stjärnan
Jag förstår inte. Kan du visa skärmdump.
 
hsd
Denna listan, bevakningar, finns inte alla bevakningar på
Skärmdump av ett forum med listan över bevakade trådar som innehåller rubriker och forumkategorier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men notiser kommer
Skärmdump av ett diskussionsforum som visar en notislista med användarnamn och ämnen de svarat på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kan det inte bara vara så att sorteringen är olika i de två olika listorna? Bevakningar listar forumtrådar i senast uppdaterat-ordning, medan Notiser sorterar "notiser" i sekventiell ordning.
 
hsd
Nej, tidigare har det fungerat så något har hänt
Tex. Coronavirustråden finns inte kvar i bevakningar
 
Den syns för mig under bevakningar. Kan du ha råkat klicka på Ignorera ämne i just den tråden? Eller råkat klicka på Sluta bevaka?
 
hsd
Kan man se vilka som är ignorera och /eller sluta bevaka
Men de kan onte vara sluta bevaka mär jag får notiser :thinking:
 
Åsa Lund
Önskar ff en något kraftigare blå färg/nyans på TS inlägg i trådar
 
  • Gilla
MatCan och 2 till
  • Laddar…
G
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Önskar ff en något kraftigare blå färg/nyans på TS inlägg i trådar
Jag var tvungen att fixa det själv med ett tillägg i webbläsaren, för det syntes ingen skillnad mellan vanliga inlägg och TS på den kontorsskärm jag har på jobbet.
 
Åsa Lund
G GargamelSE skrev:
Jag var tvungen att fixa det själv med ett tillägg i webbläsaren, för det syntes ingen skillnad mellan vanliga inlägg och TS på den kontorsskärm jag har på jobbet.
Vet jag inte hur jag skulle ordna på telefonen:thinking:
 
G
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Vet jag inte hur jag skulle ordna på telefonen:thinking:
I BH-appen? nix, då måste de ändra.
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Åsa Lund
G GargamelSE skrev:
I BH-appen? nix, då måste de ändra.
Därför jag tjatar...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.