Samma på telefon och padda, jag bara duttar mitt i trådfältet och kommer till sista olästa.

Hur gör du om du vill komma till första inlägget istället?

richardtenggren
Det gör man ju om det är första gången man läser tråden ;)

Skillnaden mellan er @useless, @TeroM och @richardtenggren är att ni har olika inställningar. useless har "gå till första inlägget" medan TeroM och richardtenggren har gå till "första olästa".

Redigerat:
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Skillnaden mellan er @useless, @TeroM och @richardtenggren är att ni har olika inställningar. TeroM har "gå till första inlägget" medan TeroM och richardtenggren har gå till "första olästa".
Jag verkar vara schizofren ...

• Haha
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Jag skrev fel. Har rättat mitt inlägg nu. Jag menade att useless har en annan inställning än du och Richard och att det inte funkar optimalt för useless.

13th Marine 13th Marine skrev:
Ibland börjar jag skriva ett svar för att sedan ångra mig, men då finns det autosparat och kommer upp igen om man ska skriva i tråden vid ett senare tillfälle.

En "rensa autosparat"-knapp önskar jag mig =)
Man kan markera allt och rensa, sen spara....

Det förutsatte dock att jag
1. Sett ikonen
2. Fattat att det handlar om att spara inlägget

Jag gjorde dessvärre inget av det :oops:

13th Marine 13th Marine skrev:
Det förutsatte dock att jag
1. Sett ikonen
2. Fattat att det handlar om att spara inlägget

Jag gjorde dessvärre inget av det :oops:
Jag hittade till och med ett ”Rensa utkast” menyval, men det har inte fungerat de senaste åren iaf.
Inte på någon plattform Win/Android/iOS.
Den varken rensar det jag skrivit eller det som auto-sparats.
Skärmdump av redigeringsmenyn med menyvalen "Spara utkast" och "Radera utkast" markerat med röd pil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Då undrar man om man gör något fel...:oops:
Men spara tomt fungerar.

Per har redan visat på att jag är totalt oförmögen att navigera gränssnitt genom att visa detta :rolleyes:

Valet ”radera utkast” fungerar bara om man lämnar tråden, om man däremot bara lämnar ”svarsrutan” så överrider autospara.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Mikael_L
TeroM TeroM skrev:
Jag verkar vara schizofren ...
Ja du visste det inte förut, det var bara ditt andra jag som hade koll på det ... :rofl: :cool:

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Demmpa Demmpa skrev:
Valet ”radera utkast” fungerar bara om man lämnar tråden, om man däremot bara lämnar ”svarsrutan” så överrider autospara.
[video]
Aha, det borde jag listat ut. :oops:

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
hsd
Ser några nya (för mig) ikoner, vad gör dessa
Skärmdump av ett foruminlägg med reaktionsikoner och redigeringsfunktion under texten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fel. +2. Penna

j.f.s
Det är taggar på ämnet. Klicka och se vad som händer ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.