hsd
Okey (y)

Från och med i lördags så föreslår vi taggar när man skapar ett nytt ämne. Förslagen utgår från ord i rubriken (ett, två eller tre ord) som sedan matchas med befintliga taggar. Enbart igår utfördes närmare 200 taggningar, jämfört med förra söndagen då bara 8 taggningar gjordes, en dramatisk ökning alltså.

Taggförslagen som dyker upp är inte perfekta (se skärmbild) men bättre än tidigare och man kan fortfarande skapa helt nya taggar.

Skärmbild av ett forum där användare taggar ämnen med "fel", "hus", "säljare" för att organisera inlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Syftet är att försöka knyta ihop innehåll (ibland kan ju innehåll om samma sak helt korrekt ligga i olika delforum) och göra det enklare att hitta relaterat innehåll. Ämnen som taggats får fler visningar helt enkelt. ;)

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Jag tycker också att de nya sid-knapparna är alldeles för små. Använder nästan bara mobilen och det är svårt att pricka rätt. Vill ofta gå tillbaka nån sida eller till början av en tråd.

Vill bara berätta att vi har breddat pagineringsknapparna något, men jag är fortfarande inte riktigt nöjd.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Hemmakatten
Tack, det är lite bättre.

Tänkte på den här "Postat 10 dagar i rad" poängen, är det vissa delar av forumet som inte räknas med?

Sorry för sent svar men det ska vara alla delforum.

Ingen fara, inget som är bråttom eller spelar någon större roll. Men jag har i alla fall postat 11 dagar i rad utan att det har blivit registrerat. Någonting spökar verkar det som, 20/9 - 30/9.

Det verkar som att du hade ett uppehåll den 1 oktober. Skärmdump från byggforum visar navigationsmeny och inlägg markerade för att visa uppehåll i postningsdatum.
Skapa konto

När man har ett uppehåll så nollställs räknaren.

Ah det var från den 20/9 till 30/9 jag tänkte på!

Eller är det så att poängen också nollställs när räknaren nollställs? :thinking:

Jag tror vi gjorde den så för att det var enklast helt enkelt. Jag tror det är därför den heter ”Postat flest dgr i rad just nu”.

Jag tänkte på profilpoängen,
Skärmdump av poängsystem i forum med fokus på raden 'Postat 10 dagar i rad' markerad.
Skapa konto

Då förstår jag. Ska kolla på det imorgon. Tack för feedback. @cnils

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.