343 186 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Från och med i lördags så föreslår vi taggar när man skapar ett nytt ämne. Förslagen utgår från ord i rubriken (ett, två eller tre ord) som sedan matchas med befintliga taggar. Enbart igår utfördes närmare 200 taggningar, jämfört med förra söndagen då bara 8 taggningar gjordes, en dramatisk ökning alltså.
Taggförslagen som dyker upp är inte perfekta (se skärmbild) men bättre än tidigare och man kan fortfarande skapa helt nya taggar.
Syftet är att försöka knyta ihop innehåll (ibland kan ju innehåll om samma sak helt korrekt ligga i olika delforum) och göra det enklare att hitta relaterat innehåll. Ämnen som taggats får fler visningar helt enkelt.
Taggförslagen som dyker upp är inte perfekta (se skärmbild) men bättre än tidigare och man kan fortfarande skapa helt nya taggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Syftet är att försöka knyta ihop innehåll (ibland kan ju innehåll om samma sak helt korrekt ligga i olika delforum) och göra det enklare att hitta relaterat innehåll. Ämnen som taggats får fler visningar helt enkelt.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Vill bara berätta att vi har breddat pagineringsknapparna något, men jag är fortfarande inte riktigt nöjd.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Sorry för sent svar men det ska vara alla delforum.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Hm.. topplistan ”Postat flest dagar i rad” kanske inte borde nollställas. https://www.byggahus.se/forum/members/?type=post_streak
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Jag tror vi gjorde den så för att det var enklast helt enkelt. Jag tror det är därför den heter ”Postat flest dgr i rad just nu”.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg