236 430 läst · 3 081 svar
236k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Om S ryktesattack på partypinglan Ebba stämmer så blir det lådor samt annat....T Takläggare skrev:
Tragiskt att Ebba inte håller sig borta från socialdemokraters vidriga försök att svärta hennes karaktär och nu detta...
Hennes oskickliga rådgivare kommer inte anlitas av kändisar
Om du syftar på intervjun där Busch talade om att hon inte kommer "att fullfölja detta" så finns den i inlägg #2235. Läs det jag har citerat, men titta framförallt på videon vid de två tidpunkter som citaten kommer från.jade_wys38 skrev:
Buschs agerande i det här ärendet (att gå till domstol) är helt i linje med vad hon sa i intervjun.
OK, du tycker alltså att inte bara hälsningen i slutet av brevet är ett hot, utan att hela brevet är vidrigt.B byggarätt skrev:
Skulle du kunna formulera om budskapet i brevet så att det inte längre är vidrigt?
(Ett svar som går ut på att brevet aldrig skulle ha skickats är inte godtagbart. Det vore fel av Busch och hennes advokat att inte tala om för Bolin att han kan komma att bli instämd till tingsrätten, och att inte gå till tingsrätten vore alldeles uppåt väggarna fel av Busch när nu Bolin gjorde sig oanträffbar för Buschs försök att reda ut saken utan domstol).
Redigerat:
Nu är det mycket:B byggarätt skrev:
1. Vad har S för ryktesattack att svärta hennes karaktär?
2. Hur ska man hålla sig borta från rykten?
3. Vad är det för oskickliga rådgivare du nämner?
4. Vad är det för kändisar som skulle anlita rådgivare?
5. Vad har 3 och 4 med saken att göra?
6. Lådor tror jag du menar lådor med vin, eller lådvin. Jag unnar henne vilket som nu när det är jul. Även annat, vad det nu må vara.
Skall man ha möjlighet att häva alla avtal? Eller blir det bara fastighetsköp? Jag säljer mitt hus och vi enas om tillträde om 3 mån. Du har sålt ditt hus med avträde om 3 mån. Nu ångrar jag mig och ”häver” köpet. Då står du utan bostad. Tycker du inte att det blir stökigt. Intressant om alla avtal kan sägas upp. Kan man strunta i 3 mån uppsägning om vill sluta och säga att man ångrar anställningskontraktet? Kan man häva alla kontrakt?T Takläggare skrev:
Vi har redan kört detta och svaret är om motparten tjänar mycket pengar och är en kvinna i sina bästa år, så är det ok att häva avtalet........D Dr Jumping Jack skrev:Skall man ha möjlighet att häva alla avtal? Eller blir det bara fastighetsköp? Jag säljer mitt hus och vi enas om tillträde om 3 mån. Du har sålt ditt hus med avträde om 3 mån. Nu ångrar jag mig och ”häver” köpet. Då står du utan bostad. Tycker du inte att det blir stökigt. Intressant om alla avtal kan sägas upp. Kan man strunta i 3 mån uppsägning om vill sluta och säga att man ångrar anställningskontraktet? Kan man häva alla kontrakt?
Hade du inte hellre velat köpa ett hus med WC?D Dr Jumping Jack skrev:Skall man ha möjlighet att häva alla avtal? Eller blir det bara fastighetsköp? Jag säljer mitt hus och vi enas om tillträde om 3 mån. Du har sålt ditt hus med avträde om 3 mån. Nu ångrar jag mig och ”häver” köpet. Då står du utan bostad. Tycker du inte att det blir stökigt. Intressant om alla avtal kan sägas upp. Kan man strunta i 3 mån uppsägning om vill sluta och säga att man ångrar anställningskontraktet? Kan man häva alla kontrakt?
Tror man ska se tvisten så här , den går under bättre rätt .D Dr Jumping Jack skrev:Skall man ha möjlighet att häva alla avtal? Eller blir det bara fastighetsköp? Jag säljer mitt hus och vi enas om tillträde om 3 mån. Du har sålt ditt hus med avträde om 3 mån. Nu ångrar jag mig och ”häver” köpet. Då står du utan bostad. Tycker du inte att det blir stökigt. Intressant om alla avtal kan sägas upp. Kan man strunta i 3 mån uppsägning om vill sluta och säga att man ångrar anställningskontraktet? Kan man häva alla kontrakt?
Dom 3 som ligger på marken o slåss är Ebba, hennes advokat o mäklaren , minspelet är att dom kommer förlora.
Ebbas väninna är hon som gråter , för hon har bevittnat ett övergrepp mot en äldre person och inte ingripit.
Pojken till vänster med keps o ett uppslagsverk framför sig är Binninge , han ska ge myntet till den rätt ägaren Esbjörn som står glatt och tittar på .
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har du frågat Takläggare om skriftlig hjälp igen? Tips. Gör inte det!B byggarätt skrev:
Socialdemokraterna och lådor. Du/Takläggare, skriver sämre än Laserturken talar.
Källa på det? Självklart!
Staffan
Blir ju konstigt. Det finns ju ingen mäklare. Varför skall Ebba och hennes advokat slåss? Nej det är väl Binninge, Esbjörn och Matz som ligger på marken och slåss, helt i onödan eftersom de kommer förlora.T Takläggare skrev:Tror man ska se tvisten så här , den går under bättre rätt .
Dom 3 som ligger på marken o slåss är Ebba, hennes advokat o mäklaren , minspelet är att dom kommer förlora.
Ebbas väninna är hon som gråter , för hon har bevittnat ett övergrepp mot en äldre person och inte ingripit.
Pojken till vänster med keps o ett uppslagsverk framför sig är Binninge , han ska ge myntet till den rätt ägaren Esbjörn som står glatt och tittar på .
[bild]
1-6 struntP Pin skrev:Nu är det mycket:
1. Vad har S för ryktesattack att svärta hennes karaktär?
2. Hur ska man hålla sig borta från rykten?
3. Vad är det för oskickliga rådgivare du nämner?
4. Vad är det för kändisar som skulle anlita rådgivare?
5. Vad har 3 och 4 med saken att göra?
6. Lådor tror jag du menar lådor med vin, eller lådvin. Jag unnar henne vilket som nu när det är jul. Även annat, vad det nu må vara.
Rykten skapas av alkoholnotor även om du inte dricker