P Pin skrev:
Ja det har du rätt i. Dussinet fullt. Tolv, inte 12.
Egentligen börjar skalan på noll. Men det steget är förnekelse, och det accepterar jag inte att det ingår i modellen.
 
T
Jag tycker Ebba tråden är skitkul , därför jag skriver , men Ebba fanatiker, är bittra människor lever i en värld som är full av orättvisor och kan häva ur sig förbittring och pessimistiska känslor.
 
  • Haha
Pin
  • Laddar…
SarB
T Takläggare skrev:
Jag tycker Ebba tråden är skitkul , därför jag skriver , men Ebba fanatiker, är bittra människor lever i en värld som är full av orättvisor och kan häva ur sig förbittring och pessimistiska känslor.
Den som varit mest aktiv med att trycka ner andra och gå till personangrepp här är ju du dock. Det känns kanske mer fanatiskt att hävda att man ska börja tillämpa lagen på nya sätt bara för att ge Esbjörn rätt dessutom.
 
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
T Takläggare skrev:
Jag tycker Ebba tråden är skitkul , därför jag skriver , men Ebba fanatiker, är bittra människor lever i en värld som är full av orättvisor och kan häva ur sig förbittring och pessimistiska känslor.
Har du spärrat mig? Och i så fall, varför? Svarar du inte nu, är min gissning riktig. Du är feg.

Rädda pojkar får inte pussa vackra flickor!

Staffan
 
  • Gilla
calibramicke
  • Laddar…
B byggarätt skrev:
Linjen är katastrofal folkets dom är värre än köpet
Är du på linjen nu?
 
Staffans2000
P Pin skrev:
Är du på linjen nu?
Linus?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
Den som varit mest aktiv med att trycka ner andra och gå till personangrepp här är ju du dock. Det känns kanske mer fanatiskt att hävda att man ska börja tillämpa lagen på nya sätt bara för att ge Esbjörn rätt dessutom.
Ebba som valt bättre rätt, varför har hon valt de?

Hon vet att enda sättet är att ljuga sig fram , bättre rätt förklarar även varför ingen mäklare vill ta ansvar, köpekontraktet skrevs tunt.

Jag ser en falsk person i Ebba , ser att något inte stämmer.
 
  • Gilla
jade_wys38
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Linus?
Stämmer bra:

därefter ge sig ut på en till synes oändlig horisontell linje där han i regel stöter på olika typer av hinder. Han skriker och gormar eller gapskrattar så att saliven sprutar.

En typ av återkommande hinder är när linjen/marken plötsligt tar slut, vilket löses på ett eller annat sätt. I regel skäller Linus ut animatören, vilken därefter tecknar till något som Linus får reagera på eller gör att han kan fortsätta sin promenad.
 
Staffans2000
P Pin skrev:
Stämmer bra:

därefter ge sig ut på en till synes oändlig horisontell linje där han i regel stöter på olika typer av hinder. Han skriker och gormar eller gapskrattar så att saliven sprutar.

En typ av återkommande hinder är när linjen/marken plötsligt tar slut, vilket löses på ett eller annat sätt. I regel skäller Linus ut animatören, vilken därefter tecknar till något som Linus får reagera på eller gör att han kan fortsätta sin promenad.
Bingo!
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
SarB
T Takläggare skrev:
Ebba som valt bättre rätt, varför har hon valt de?

Hon vet att enda sättet är att ljuga sig fram , bättre rätt förklarar även varför ingen mäklare vill ta ansvar, köpekontraktet skrevs tunt.

Jag ser en falsk person i Ebba , ser att något inte stämmer.
Nog ser vi alla att det är något som inte stämmer..

Kontraktet var som vi vet ett standardkontrakt, men utveckla gärna vad som var tunt i det?
Att ingen mäklare vill ta ansvar är nog för att det fanns en klausul i det tunna kontraktet som sa just att mäklaren inte vill ta ansvar. Mäklaren som det ju fortfarande då verkar som att Esbjörn inte ville skulle ta ansvar.
 
  • Gilla
Violina och 1 till
  • Laddar…
T
Nu kanske fler förstår varför Ebba skrek ut ,jag går på God tro !

Hon ska backa, detta hon håller på med är är rent hyckleri mot en äldre människa , hon fick vetskapen snabbt även via press, ändå fortsätter hon.
 
  • Gilla
jade_wys38
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
Nog ser vi alla att det är något som inte stämmer..

Kontraktet var som vi vet ett standardkontrakt, men utveckla gärna vad som var tunt i det?
Att ingen mäklare vill ta ansvar är nog för att det fanns en klausul i det tunna kontraktet som sa just att mäklaren inte vill ta ansvar. Mäklaren som det ju fortfarande då verkar som att Esbjörn inte ville skulle ta ansvar.
Som sagt varför går hon på bättre rätt ?
 
Hon är en god troende såklart!
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
SarB
T Takläggare skrev:
Som sagt varför går hon på bättre rätt ?
För att hon hävdar att hon har bättre rätt till fastigheten genom köpet? Finns det några tveksamheter till varför menar du?
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
T
SarB SarB skrev:
För att hon hävdar att hon har bättre rätt till fastigheten genom köpet? Finns det några tveksamheter till varför menar du?
Ja , förklara var bättre rätt är.

Köpekontraktet är giltigt , handlar inte om det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.