3 399 737 läst · 16 673 svar
3400k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Välj att få utbytt, invänta nya leveransen, kolla vilka av alla du har hemma som är bäst och returnera de två minst "korrekta".S Stefan10 skrev:
Får hem mitt utbytespar imorgon.
Skulle leta mer industrial/allit-lådor på Hornbach i dag, det va väldigt utplockat men döm om min förvåning när jag hittade sex stycken L-boxx 136 för 50 kr styck
Fun fact: de svarta allitlådorna ovanpå är kompatibla med L-boxxarna
Fun fact: de svarta allitlådorna ovanpå är kompatibla med L-boxxarna
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Undrar lite om alla utbytesex bara går tillbaka till lagret efter en snabb inspektion där de knappast tittar på sådana detaljer, och risken man får ett par defekta ökar allt eftersom?FredrikR skrev:
Tvivlar, men vad vet man.engs skrev:
De jag tänker returnera har inte etiketter kvar eller buntband på stöden kvar.
Inte verktyg men förvaring iaf så hyfsat on topic.
En Kennedy verktygslåda. Tung rackare, hanterade den ensam med visst besvär.
Bättre begagnad för några hundralappar och det blev en glad överraskning när jag kollade vad en ny kostar.
/Höghus
En Kennedy verktygslåda. Tung rackare, hanterade den ensam med visst besvär.
Bättre begagnad för några hundralappar och det blev en glad överraskning när jag kollade vad en ny kostar.
/Höghus
Logga in
Skapa konto
Here we go again...hämtat ut kinapaket, tydligen innehållande två st miter bars. Har väl funderat på nån ny jigg o tänkt att till det behövs två såna här o nu har jag i vanlig ordning glömt vad jag skulle ha dom till när saker dyker upp nån månad efter beställning. Bra att ha lådan växer...
Logga in
Skapa konto
Känner på mig att dem inte blir långvariga i din Bra att ha lådaOla C skrev: