3 389 983 läst · 16 660 svar
3390k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag hade inget sedan tidigare, så jag slog till på ett Hus- och hempaket när jag ändå hade plånboken framme. Får se vad som används i slutänden.Lexington skrev:
Ska bara lära mig använda den nu då också. Det finns lite material att öva på kan man säga, så det är väl enligt stigens post ovan då...
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 332 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 332 inlägg
Den här hade jag kollat på https://www.adlibris.com/se/bok/momo-eller-kampen-om-tiden-en-sagoroman-9789150216547P PsychoCheF skrev:
Fast det tar ju också mer tid att göra det förståss..
Som “Fritidsforskare” sen några år tillbaka går det ganska lätt att prioritera att vara i ”Snickerboa” ganska mycket. Speciellt denna årstiden då trädgården ligger i dvala. Sen blir det mycket barn och barnbarn som alltid har prio Ett!P PsychoCheF skrev:
Är man en liten envis målstyrd djävel hjälper det också till.
Länktips! www.fokusering/envishet.se
Dag
Jag håller med! Slipskolan är bra!Lexington skrev:
Jag gick alla klasser under min tornekperiod. Fick dessutom kvarsittning i vissa klasser. Trots godkänt betyg i sista klassen blev det aldrig riktigt som jag ville ha det. Mest sannolikt SBH, skit bakom handtaget, från min sida!
Dag
M MLindstrom skrev:
I Norsborg finns/fanns en del låga lådor med och utan insatser kvar, lösa insatser fanns det gott om för 1-2 kr styck.S snajgel skrev:
Va förbi Rissne i förmiddags och där va det slut
Fick fyra Bessey KRE100 idag beställda vid senaste rean hos Amazon, Tre är enligt specifikation men inte den fjärde. Hur har ni gjort vid retur när det inte går jämt upp eftersom dom är köpta i par? Går det att returnera bara en eller måste man returnera ett par?
Med vänlig hälsning, Stefan
Med vänlig hälsning, Stefan
Jag är rädd för att du får skicka tillbaka 2 stycken med risken att du får tillbaka ett par med samma problem.S Stefan10 skrev: