3 391 823 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
https://www.amazon.se/dp/B073K13Z4Z/ref=cm_sw_r_cp_api_i_YN45AQZQ765NSF9CA554
Om du har en Hornbach i närheten så blir priset 3150.60 med Hornbach prisgaranti istället för 5495:-
Då blir där ytterligare 350:- över till färg
Stoppa din beställning .Appendix skrev:
Om du har en Hornbach i närheten så blir priset 3150.60 med Hornbach prisgaranti istället för 5495:-
Då blir där ytterligare 350:- över till färg
Beställde en Hörby bruk skottkärra av Bauhaus. Den lite billigare B35G, som vad jag förstod skulle betyda glidlagrat hjul. Det som levererades var dock en B35K med kullagrat hjul. Mrs nanowire, som fick den i förtidig födelsedagspresent, blev hur som helst mycket nöjd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Går det att använd med slamfärg i en sån där?Appendix skrev:
Edit, färg till ett plåttak skulle nog vara ännu bättre användningsområde, nästan inget att maskera.
Redigerat:
Jag har ett jobbigt furutak som skall bli vitt i framtiden. Kanske kan vara lämpligt objekt...C corre skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Det jag har förstått är att även om den där ger mindre färgdimma än billigare så gäller det att plasta in allt som inte ska målas.
Men jag har sånna ytor att måla i vardagsrummet att det där kommer spara en veckas jobb i ren strykning.
Och för det är det värt 3500.
Räknar man sen in allt annat på fastigheten som ska målas. Så är det värt rätt mycket
Det finns en massa olika munstycken och tillbehör sen för olika material. För flöde och spridning.
De flesta färger behövs tydligen itne spädas men exv täckfärg och grund ska spädas 5-10%. Liksom plastfärg.
Sen får man ju räkna med en spruta att när man kört den ett tag är det en timmes rengöring inför kvällen om man ska vara noga.
Och.... Som med släp. Låna inte ut din färgspruta.
Men jag har sånna ytor att måla i vardagsrummet att det där kommer spara en veckas jobb i ren strykning.
Och för det är det värt 3500.
Räknar man sen in allt annat på fastigheten som ska målas. Så är det värt rätt mycket
Det finns en massa olika munstycken och tillbehör sen för olika material. För flöde och spridning.
De flesta färger behövs tydligen itne spädas men exv täckfärg och grund ska spädas 5-10%. Liksom plastfärg.
Sen får man ju räkna med en spruta att när man kört den ett tag är det en timmes rengöring inför kvällen om man ska vara noga.
Och.... Som med släp. Låna inte ut din färgspruta.
Inget inköp... Fyllde år och fick en momentnyckel.
I väntan på sommardäcksbyte...
Så får jag väl snickra ihop en hylla till momentnycklarna så att det blir nån ordning på torpet.
Logga in
Skapa konto
I väntan på sommardäcksbyte...
Logga in
Skapa konto
Så får jag väl snickra ihop en hylla till momentnycklarna så att det blir nån ordning på torpet.
Fick ProDealen godkänd i måndags, idag plingade det till i telefonen.
"Välj leveransalternartiv"
Rejäl kartong, 41kg.
Hela sågbordet monterades på ca 10min, skruvarna kom tydligt uppdelade för varje moment.
Ser ut att vara likadana fästen som till GTA3800.
2,5 fullt utdraget, bra känsla.
Hård gummihjul, istället för de tidigare lufthjulen som var standard då GTA60W inhandlades för säkert 10år sedan.
Om det är värt 3800? Det får tiden utvisa..
Nu "ingick" det vid köp 18V Biturbo kap&ger, kampanjen gäller nog april ut.
"Välj leveransalternartiv"
Rejäl kartong, 41kg.
Logga in
Skapa konto
Hela sågbordet monterades på ca 10min, skruvarna kom tydligt uppdelade för varje moment.
Logga in
Skapa konto
Ser ut att vara likadana fästen som till GTA3800.
Logga in
Skapa konto
2,5 fullt utdraget, bra känsla.
Logga in
Skapa konto
Hård gummihjul, istället för de tidigare lufthjulen som var standard då GTA60W inhandlades för säkert 10år sedan.
Om det är värt 3800? Det får tiden utvisa..
Nu "ingick" det vid köp 18V Biturbo kap&ger, kampanjen gäller nog april ut.
Idag vet jag inte men hämtade iaf precis ut ett paket med prylar. Blev lite konfunderad redan när avin dök upp för jag väntade inte paket.
Öppnade paketet. Hmm. 4 fina slipade 8mm axlar i olika längder, 2 långa o 2 korta. Mindes jag beställt dessa o att det va noga med längderna o att jag surfa rundor på Aliexpress för att hitta rätt. Men 3 kinabeställningsleveransmånader senare står jag här o har fanimej ingen aning vad dessa skulle va till. Inte första gången det händer....dom får hamna i bra att ha lådan.
Öppnade paketet. Hmm. 4 fina slipade 8mm axlar i olika längder, 2 långa o 2 korta. Mindes jag beställt dessa o att det va noga med längderna o att jag surfa rundor på Aliexpress för att hitta rätt. Men 3 kinabeställningsleveransmånader senare står jag här o har fanimej ingen aning vad dessa skulle va till. Inte första gången det händer....dom får hamna i bra att ha lådan.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto