T
Laddare och nya 40V batterier :)

Makita-laddare och två 40V batterier på blå verktygslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Lintto1 och 4 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det är en kampanj på GTA 2500W om du köper någon av 18V kap &ger sågarna, eller GTA 60W vid köp av klyvsågen.
[bild]
Köp och köp, är i väntans tider kan man väl säga.. ;)
Skärmavbild av kampanjmeddelande med belöningsdetaljer för en Bosch PRO Deals-kampanj.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Jag får nog avsluta kontot, klubbdags leveransen kom idag:
[bild]

Fast det blev ännu mer besvärande när jag vände på innehållet i den andra leveransen:
[bild]

Fasts skruvlådor är livsmedelsklassade, och en brukar ju kunna köpa dem med innehåll för 5 kr styck, betydligt billigare än matlådor även de som säljs på Classe.
Var köper du fasts skruvlådor ned innehåll för 5kr? Det låter väldigt billigt!

Mutterdragare.

Fick låna brorsans Biltema-dragare från medeltiden under ett par år. Den klarar av att lossa muttrar som dragits med fingrarna. Riktigt tråkig att använda. Hoppas mycket på denna.

• En ny Dewalt 18V XR borstlös mutterdragare står på ett byggarbetsplatsgolv mot en bakgrund av verktyg.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren
F Fluxor skrev:
Mutterdragare.

Fick låna brorsans Biltema-dragare från medeltiden under ett par år. Den klarar av att lossa muttrar som dragits med fingrarna. Riktigt tråkig att använda. Hoppas mycket på denna.
Ser rejäl ut! :)

• Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Eller så är det ett pyyyytelitet batteri (y)

• Gilla
Porsibygg och 1 till
  • Laddar…
Batteriet är ett ordinärt 5Ah. Det är mina exceptionella fotokunskaper som gör att pyttedragaren ser stor ut!

Som alla tillverkare så anger man hitte-på-vridmoment i marknadsföringen. Denna skall kunna lossa med 1650Nm...

F Fluxor skrev:
Batteriet är ett ordinärt 5Ah. Det är mina exceptionella fotokunskaper som gör att pyttedragaren ser stor ut!

Som alla tillverkare så anger man hitte-på-vridmoment i marknadsföringen. Denna skall kunna lossa med 1650Nm...
Inte _alla_ tillverkare. Men Dewalt, absolut :p

Ny klinga från Bosch för träbearbetning, förpackad, ligger på ett bord nära dator och tangentbord.
Skapa konto

ny klinga från Amazon landade precis utanför dörren, 400:- kändes som ok pris o behöver en ersättare

• Gilla
Lintto1 och 4 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Inte _alla_ tillverkare. Men Dewalt, absolut :p
Nä, det är sant. Atlas Copco gör bra grejer med ärliga siffror, det har du rätt i. Men då blir prislappen därefter.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
F Fluxor skrev:
Nä, det är sant. Atlas Copco gör bra grejer med ärliga siffror, det har du rätt i. Men då blir prislappen därefter.
Hikoki och Ingersol brukar ha spot on angivelser

Det blev även en Bosch TP320 Teleskopskaft. Har ju en totalrenovering på G

• Gilla
Qjanto
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
[länk]

Jag slog till på en färgspruta. Med tanke på de stora målerijobb som kommer framöver här så är det där nog en livförsäkring.
Det där blir intressant! När testar du?

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.