3 392 067 läst · 16 664 svar
3392k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Den här tråden är kanon för alla oss nördar.
Angående Bosch cashback så blev jag glad när det gäller Amazon och min förfrågan blev godkänd.
Visst lades det till en massa återförsäljare?
För när jag först fick vetskap om kampanjen så var det bara några få.
Angående Bosch cashback så blev jag glad när det gäller Amazon och min förfrågan blev godkänd.
Visst lades det till en massa återförsäljare?
För när jag först fick vetskap om kampanjen så var det bara några få.
Jag är ganska övertygad att mönstret för El/listhammaren är något Hultafors fick med vid uppköpet av Tors hammare i början av nittiotalet. Ergo-designen är samma som hos tex deras studsfria stålhammare som jag har i versioner både med Tors och Hultafors märkning.Dan_Johansson skrev:
Jonas Persson skrev:
Nu blev det en Wiha från amazon för 307kr.
https://www.amazon.se/dp/B076DQ39ZV/ref=pe_24982401_506182521_TE_item
Två små saker som ändå är av värde.
Fick nyligen en liten luftkudde av döttrarna i present och den har redan gjort nytta vid dörrbyte och lite annat. Skönt att slippa trampa på en kofot när man skall lyfta av och på dörrar.
Och en liten laddbar LED-lampa från Jula som jag i och för sig haft ett par månader...
Billig grej av inte alltför hög kvalitet, lite sned och så men vilken nytta vi har av den. Perfekt som lykta när man skall ut i trädgården i mörkret. Fungerar utmärkt när man behöver extra ljus vid något fixande, som när jag bytte batteri på en av bilarna. Använder den ibland vid teamsmöten för att se snygg ut och slippa glåmigt ljus.
Enkel att ladda och starkt ljus. Troligen gör jag om den lite så jag kan skruva den på stativ med 1/4" gänga...
Fick nyligen en liten luftkudde av döttrarna i present och den har redan gjort nytta vid dörrbyte och lite annat. Skönt att slippa trampa på en kofot när man skall lyfta av och på dörrar.
Och en liten laddbar LED-lampa från Jula som jag i och för sig haft ett par månader...
Billig grej av inte alltför hög kvalitet, lite sned och så men vilken nytta vi har av den. Perfekt som lykta när man skall ut i trädgården i mörkret. Fungerar utmärkt när man behöver extra ljus vid något fixande, som när jag bytte batteri på en av bilarna. Använder den ibland vid teamsmöten för att se snygg ut och slippa glåmigt ljus.
Enkel att ladda och starkt ljus. Troligen gör jag om den lite så jag kan skruva den på stativ med 1/4" gänga...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har inte använt den på riktigt ännu. Bara testat att sätta på den och sånt. Jag hade innan DTM51 och den är betydligt tystare och bättre ergonomiskt utformad jämfört mot den. Den har också lampa vilket DTM51 inte har.H HM2020 skrev:
Det som är bra är att den tar Starlock, Starlock plus och Starlock Max.
Jag tycker verkligen du ska byta ut din Ryobi mot denna.
@BlueX du fick ett helt korrekt och bra svar av @richardtenggren
Ja, var själv där för ett par veckor sedan. Blev förvånad, hade ingen aning om att det fanns en butik med sådana kvalitetsgrejer hyfsat nära. När jag kommer igång mer med trä så lär det bli fler besök.R Rönnis skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 731 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 731 inlägg
Låter troligt. I min värld har Hultafors köpt upp företag som är duktiga på att smida. T ex kofötter, yxor mm.nanowire skrev: