3 401 818 läst · 16 681 svar
3402k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Skena med vinkelanhåll och Boschs 12v-cirkelsåg är en väldigt trevlig kombination, bärbart och inga sladdar. Perfekt om man bara ska göra några få snitt någonstans och inte vill släpa med sänksågen.richardtenggren skrev:
För att inte vara för offtopic har jag köpt radiefrässtål 4mm (för att göra (flytande) tappar) och 6mm "boll" för att fräsa ut för hyllbärare. (Jag har alltid tänkt att den där bollfräsen jag fått i nån billig sats kommer jag aldrig använda, men nu helt plötsligt är den sliten!) och beställt motorstartare med broms till min Linibandsåg då den tjusiga motorstartaren från Danfoss gav upp och inte vill stänga av sågen längre. (Lite elektronikspray resulterade i funktion ett fåtal avstängningar (och en liten smäll första gången, förmodligen var jag lite för snabb...)
Verkar vara bästa pris i Sverige just (vet inte om det pågår någon "cash-back"-kampanj). Hittar inget bättre pris i Tyskland heller. Du kommer att bli nöjd. Du får lägga upp ny bild när du får de prylarna!Fario skrev:
Favoritskylten uppe på Jula, står 399 styck på bitssatsen, men går in för 299 och sen 50 % på det.
Sen plockade jag lite 10-pack slippapper på Bauhaus för en tia styck.
Sen plockade jag lite 10-pack slippapper på Bauhaus för en tia styck.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Cashback till sista april, dock måste komma över 3500:- för att få 500:- tillbaka.B BlueX skrev:
Passar 12V sågen med alla nya skenor? Köpte en precis men har aldrig tänkt på skenor. Hade varit smidigtS Svante Svenson skrev:Skena med vinkelanhåll och Boschs 12v-cirkelsåg är en väldigt trevlig kombination, bärbart och inga sladdar. Perfekt om man bara ska göra några få snitt någonstans och inte vill släpa med sänksågen.
För att inte vara för offtopic har jag köpt radiefrässtål 4mm (för att göra (flytande) tappar) och 6mm "boll" för att fräsa ut för hyllbärare. (Jag har alltid tänkt att den där bollfräsen jag fått i nån billig sats kommer jag aldrig använda, men nu helt plötsligt är den sliten!) och beställt motorstartare med broms till min Linibandsåg då den tjusiga motorstartaren från Danfoss gav upp och inte vill stänga av sågen längre. (Lite elektronikspray resulterade i funktion ett fåtal avstängningar (och en liten smäll första gången, förmodligen var jag lite för snabb...)
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 733 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 733 inlägg
Hultafors eller Wiha, vem är det som tillverkar dessa? Wiha är betydligt billigare, men jag kan inte se någon skillnad mer än färgen, den är bara tvärtom.B Bonzo2000 skrev:
https://www.amazon.se/Wiha-SB846300E-Elektrikerhammare-282mm-Längd/dp/B076DQ39ZV/ref=sr_1_2
https://www.amazon.se/Hultafors-820040-Elektrikerhammare-EL/dp/B004ZFEOH6/ref=asc_df_B004ZFEOH6/
Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Västra götaland
· 9 437 inlägg
Inte lätt att hitta info om, men jag tror att det enda Hultafors tillverkar i Sverige är tumstockar och yxor. Så min gissning är att det är Wiha som tillverkar åt Hultafors i så fall...Jonas Persson skrev:
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 733 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 733 inlägg
Även den här veckan har det trillat in lite verktyg/verktygsrelaterade produkter.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto