3 347 079 läst · 16 524 svar
3347k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 157 inlägg
Hittade nån nyhet från tidigt 00-tal där de pratar om att Hultafors köpt Tors hammare och ska flytta produktionen utomlands, men jag kan inte hitta något på deras hemsida nu som antyder att de har produktion utomlands...nanowire skrev:
Ren glädje att bara titta och känna på såna verktyg. Kan t.o.m. va svårt att komma igång med det man skulle ha gjort.R Rönnis skrev:
Jag får nog avsluta kontot, klubbdags leveransen kom idag:
Fast det blev ännu mer besvärande när jag vände på innehållet i den andra leveransen:
Fasts skruvlådor är livsmedelsklassade, och en brukar ju kunna köpa dem med innehåll för 5 kr styck, betydligt billigare än matlådor även de som säljs på Classe.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fast det blev ännu mer besvärande när jag vände på innehållet i den andra leveransen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fasts skruvlådor är livsmedelsklassade, och en brukar ju kunna köpa dem med innehåll för 5 kr styck, betydligt billigare än matlådor även de som säljs på Classe.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Fyllde precis i Statistiska centralbyråns årliga undersökning om hur vi använder Internet. Men jag blev besviken när jag kom till mitt paradnummer, e-handel. Spänt letade jag bland de olika kategorierna. Blå Bosch fanns inte, inte heller elverktyg, bygg eller något annat kul. Bortsett från datorer och TV var det bara trams.Music Man skrev:
Bara så att ni vet, denna tråd handlar endast om saker som SCB kallar "Andra fysiska varor"
Så nu vet ni vad ni svarar hemma när frågan kommer om vad ni köpt