3 351 297 läst · 16 543 svar
3351k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 165 inlägg
"Lyft"-öglan uppe på sågen känns stadig, men det sitter en stor klisterlapp vid den som visar att man inte får lyfta i kroken. Funktionen är att vara lite snygg och lite i vägen antar jag.T Torpolle skrev:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 9 165 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Check, köper fullt ut att den är inte obetydligt dyrare men för mig var det ett lätt val mellan dessa två, har man redan bestämt sig för det systemet är det inte just den kostnaden som knäcker kalkylen…
Allvetare
· Västra götaland
· 9 165 inlägg
Det är ju det där med inbyggt POE.. Jag har precis köpt en ny 16 portars switch utan POE, och ska ha 2 AP, så det är å ena sidan trevligt att få "allt i ett" (och det verkar ju som hela innehållet i SE är en nyare revision av UDM) men å andra sidan finns det nackdelar med det också...ullberg skrev:
Jag är ju halvsugen på kameror och dörrklockan men är egentligen inte speciellt "för" övervakning....
Inget inköp, men nästan.
Fick en vertikalfräs av en kollegas far förra året. Fick kutter samt stål idag. Kan ingenting om detta, men är inte dummare än att jag kan lära mig.
Edit: samt en drös med maskinfötter!
Fick en vertikalfräs av en kollegas far förra året. Fick kutter samt stål idag. Kan ingenting om detta, men är inte dummare än att jag kan lära mig.
Edit: samt en drös med maskinfötter!
Redigerat: