Immobil #16 531 Medlem · Blekinge · 10 671 inlägg idag 19:12 Immobil Medlem Blekinge 10 671 inlägg idag 19:12 #16 531 Johan Gunverth skrev: Jamenvafan, är det rabatt så är det! Behöver rotationsbearbeta lite här och var, så A**z*n fick chansen att leverera en Bosch GPO 14CE med tillbehör. Denna har stått länge på listan över absolut nödvändiga köp. [bild] Å vad fick du ge för den?
Johan Gunverth skrev: Jamenvafan, är det rabatt så är det! Behöver rotationsbearbeta lite här och var, så A**z*n fick chansen att leverera en Bosch GPO 14CE med tillbehör. Denna har stått länge på listan över absolut nödvändiga köp. [bild] Å vad fick du ge för den?
Johan Gunverth #16 532 Diversearbetare · Göteborg · 9 645 inlägg idag 19:22 Johan Gunverth Diversearbetare Göteborg 9 645 inlägg idag 19:22 #16 532 Immobil skrev: Å vad fick du ge för den? 2098:- just nu. Brukar ligga på 2600:- Proffsmagasinet sänkte till 2500:- i veckan och jag började krampa lätt i ”Köp-fingret”.
Immobil skrev: Å vad fick du ge för den? 2098:- just nu. Brukar ligga på 2600:- Proffsmagasinet sänkte till 2500:- i veckan och jag började krampa lätt i ”Köp-fingret”.
Gimp #16 533 Besserwisser · 771 inlägg 45 m sedan Gimp Besserwisser 771 inlägg 45 m sedan #16 533 Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hep #16 534 Hobbysnickare · Stockholm · 4 804 inlägg 29 m sedan Hep Hobbysnickare Stockholm 4 804 inlägg 29 m sedan #16 534 Gimp skrev: Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att... [bild] Vilket betyder att du just tagit på dig ansvaret för att recensera dem, men det tror jag du redan tänkt göra.
Gimp skrev: Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att... [bild] Vilket betyder att du just tagit på dig ansvaret för att recensera dem, men det tror jag du redan tänkt göra.