Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Jamenvafan, är det rabatt så är det! Behöver rotationsbearbeta lite här och var, så A**z*n fick chansen att leverera en Bosch GPO 14CE med tillbehör. Denna har stått länge på listan över absolut nödvändiga köp.

[bild]
Å vad fick du ge för den?

Immobil Immobil skrev:
2098:- just nu. Brukar ligga på 2600:- Proffsmagasinet sänkte till 2500:- i veckan och jag började krampa lätt i ”Köp-fingret”.

Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att...
Fem Bessey EHZ tvingar ligger på en kartong i en verkstadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
Gimp Gimp skrev:
Eftersom ingen svarade när jag frågade om Bessey EHZ tvingar var bra eller inte i en annan tråd så fanns det ju inget annat val än att...
[bild]
Vilket betyder att du just tagit på dig ansvaret för att recensera dem, men det tror jag du redan tänkt göra.

• Gilla
  • Haha
kashieda och 12 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
…och nu 1900:- ! Vafan!? Synd att min redan har skickats. Aldrig får man vara nöjd. 😲

• Ledsen
Immobil
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
…och nu 1900:- ! Vafan!? Synd att min redan har skickats. Aldrig får man vara nöjd. 😲
Amazon har självmant justerat priser med kreditering när priset har sänkts inom en månad efter köpet eller så. Kolla med deras support.

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Amazon har självmant justerat priser med kreditering när priset har sänkts inom en månad efter köpet eller så. Kolla med deras support.
Kollade och under Black Friday justeras priset ner automatiskt om det sjunker ytterligare innan 10 dec. Så det löste sig! 👍
Nu får jag brygga mig en extra god kopp kaffe efter lunchen.

• Gilla
kashieda och 5 till
  • Laddar…
Gimp Gimp skrev:
Bessey EHZ tvinga
Har några sådana sedan länge. Mina är bra. Väldigt starka. Har hållit femton tjugo år i alla fall.

En varning. Det finns ett sätt att krångla till det för sig. Om skruven är helt utgängad när man drar fast den med snabbtvingfunktionen. Då går den inte att ta loss.
Alla gör det en gång. Sitter den inte hopplöst trångt kan gummiklubba lösa problemet. Slå på ryggen av armen ungefär som med nedhållare för hyvelbänkar.
Mvh Findus

• Gilla
SaabNiklas och 2 till
  • Laddar…
Ända sedan jag flyttade in i huset för 6 år sedan har jag tänkt att jag ska försöka få lite bättre ordning på verktygen i garaget. Härom dagen slog jag till på en verktygsvagn till nedsatt pris på Motonet och det känns initialt väldigt bra. Att den skulle passa att parkera i befintliga hyllor såg jag givetvis till att kontrollera innan köp.

Svart verktygsvagn med sex lådor placerad på hjul i ett garage mellan hyllor.
Skapa konto

Svart MTX Tools verktygsvagn med sex utdragna lådor, placerad mellan två hyllor i ett garage.
Skapa konto

https://www.motonet.se/produkt/mtx-tools-verktygsvagn-6-lador-svart?product=70-13545
Svart verktygsvagn med sex lådor från MTX Tools på hjul, markerad till kampanjpris på en webbsida från Motonet.

• Gilla
kashieda och 9 till
  • Laddar…
Äntligen blir det fullt ös i min 3/8-mutterknack!
DeWalt 12V XR 5.0Ah lithiumjonbatteri och förpackning på arbetsbänk.
Skapa konto

En Dewalt 12V XR batteridriven mutterknackare på ett arbetsbord med verktyg och ritningar i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
whak och 10 till
  • Laddar…
Kom ett paket med lite kul. Drivdubb MK3 till Solbergan och ett par mätdon som förhoppningsvis kommer till nytta när jag ska ta nya tag med svarvningen. Reducerhylsorna MK3 till MK2 var tyvärr restade.

Två par mätdon och en metallcylinder ligger på en vit yta på ett träbord.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Kom ett paket med lite kul. Drivdubb MK3 till Solbergan och ett par mätdon som förhoppningsvis kommer till nytta när jag ska ta nya tag med svarvningen. Reducerhylsorna MK3 till MK2 var tyvärr restade.

[bild]
Hur stora dimensioner tar den stora krumpassaren och var handlade du?

P Prodigys skrev:
Hur stora dimensioner tar den stora krumpassaren och var handlade du?
Swedendro. Vet faktiskt inte vad den tar men det var fullt tillräckligt för mig.

Kanske inte ett verktyg men iaf ett redskap.

Så nu har jag nog säkerställt att det ej blir någon snö i år.

• Gul snöslunga av märket Worker fotograferad i ett garage, redo för vintern.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
kashieda och 15 till
  • Laddar…
Bygga ställning till skoterkälken och vintercampa är planen 😄

Vit Vevor dieselvärmare stående på stengolv, planerad för användning vid vintercamping med skoterkälke.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
SaabNiklas och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.