3 375 588 läst · 16 623 svar
3376k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Efter att ha åkt runt halva sverige kändes det som (DHL gillar tydligen att dubbeljobba) så kom andra halvan (skickades i två paket av viktskäl) av metalltillsatsen till Solbergan. Nu ska jag bara få tid att ställa upp svarven och framförallt hinna börja svarva.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Västra götaland
· 9 276 inlägg
Logga in
Skapa konto
Köpte en ny laddare (286 spänn på Hornbach med prismatchning mot batterionline.se) av den enkla anledningen att jag slarvat bort den andra. Den har aldrig lämnat huset, men lik förb*@$*t är den borta. Har letat flera veckor.
Återkommer senare under dagen när den dykt upp igen.
Det där känns bekant!Dan_Johansson skrev:
Nöjd med den? Funderar på att slå till på sådan som provosorisk vindsstege och gömma undan i garderoben mellan gångerna den används. Segt och osmidigt att behöva bära in den vanliga 3m stegen varje gång man ska upp och greja med FTX...Stickan56 skrev:
Avskyr snö och skottning, och villhöver en kraftigare trimmer så lite shopping blev det. Inget BF fynd men imponerade levers. Beställde igår vid 14:00 från Verktygsvaruhuset och leverans till dörren idag 11:55 med PostNord.
Provat ”skyffeln” lite och den verkar göra jobbet.
Provat ”skyffeln” lite och den verkar göra jobbet.
Logga in
Skapa konto
satt upp just såndär ca 120 meter i mitt gyms källare. fungerar ypperligt och ger väldigt bra ljus. man kan köpa till alu-lister för montering men dessa är lika dyra som led-listen tyvärr.nino skrev:
Nu är det kanske inte så känsligt i ett gym men det var två saker jag reflekterade över som jag gärna tar dina intryck på.T Taren43 skrev:
1. CRI står som 80+ vilket är relativt lågt. Det kan göra att vissa färger ser konstiga ut. Något du upplevt?
2. De går på 230v likström och har en liten transformator på sladden. Märker du av flimmer? Om du filmar med mobilen så kan man ibland se det, speciellt med slow-motion lägen.
Tyvärr så märks flimmer, men vissa är mer känsliga än andra. Jag tänker inte på det medan ett par som jobbar där inte vill vara i källaren alls för dom blir yra. Färger ser helt bra ut dockL Lovan83 skrev:Nu är det kanske inte så känsligt i ett gym men det var två saker jag reflekterade över som jag gärna tar dina intryck på.
1. CRI står som 80+ vilket är relativt lågt. Det kan göra att vissa färger ser konstiga ut. Något du upplevt?
2. De går på 230v likström och har en liten transformator på sladden. Märker du av flimmer? Om du filmar med mobilen så kan man ibland se det, speciellt med slow-motion lägen.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 718 inlägg