Röd batteridriven fettpistol i en svart förvaringsväska på en verkstadsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För framtida underhåll och service 😉😎

• Gilla
  • Älska
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
Efter att ha åkt runt halva sverige kändes det som (DHL gillar tydligen att dubbeljobba) så kom andra halvan (skickades i två paket av viktskäl) av metalltillsatsen till Solbergan. Nu ska jag bara få tid att ställa upp svarven och framförallt hinna börja svarva.
Metalltillsats till svarv på plywoodgolv i verkstad, med verktyg och en stege i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Dan_Johansson och 12 till
  • Laddar…
Dewalt batteriladdare DCB1104 och förpackning på en arbetsbänk med verktyg i bakgrunden.
Skapa konto

Köpte en ny laddare (286 spänn på Hornbach med prismatchning mot batterionline.se) av den enkla anledningen att jag slarvat bort den andra. Den har aldrig lämnat huset, men lik förb*@$*t är den borta. Har letat flera veckor.

Återkommer senare under dagen när den dykt upp igen.

• Haha
  • Gilla
freddan83 och 26 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[bild]

Köpte en ny laddare (286 spänn på Hornbach med prismatchning mot batterionline.se) av den enkla anledningen att jag slarvat bort den andra. Den har aldrig lämnat huset, men lik förb*@$*t är den borta. Har letat flera veckor.

Återkommer senare under dagen när den dykt upp igen.
Det där känns bekant!

• Gilla
Norrtull och 4 till
  • Laddar…
Du hittar inte den gamla laddaren innan öppet köp gått ut eller när du upptäcker resterna av kvittor i tvättmaskinen.

• Haha
VidarH och 2 till
  • Laddar…
Beställde en Vevor dieselvärmare till taktältet så man kan prova på lite vintercamping

Stickan56 Stickan56 skrev:
Det blev ett Black Week inköp
[länk]

[bild]

Stickan
Nöjd med den? Funderar på att slå till på sådan som provosorisk vindsstege och gömma undan i garderoben mellan gångerna den används. Segt och osmidigt att behöva bära in den vanliga 3m stegen varje gång man ska upp och greja med FTX...

Avskyr snö och skottning, och villhöver en kraftigare trimmer så lite shopping blev det. Inget BF fynd men imponerade levers. Beställde igår vid 14:00 från Verktygsvaruhuset och leverans till dörren idag 11:55 med PostNord.

Provat ”skyffeln” lite och den verkar göra jobbet.

Två förpackningar från Makita, innehållande en trimmer och snöskovelverktyg, står på ett klinkergolv inomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Martin.M och 9 till
  • Laddar…
Q
Lite fynd från amazon.
595:- för varmluftpistolen och 359:- för yxan.

• Varmluftspistol och yxa i originalförpackning från Wagner och Fiskars i kartong.
    Skapa konto
  • Bild av Fiskars yxset och varmluftpistol i en kartong, båda inköpta på Amazon.
    Skapa konto
  • Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
Är det någon som provat den här?

Produktannons för 10 meter LED-list, AGGE 230V, 1500 lm/m, med information om pris och specifikationer, erbjudande om fri frakt vid köp över 1248 kr.
Skapa konto

Sugen på att köpa 2st (för att få fraktfritt) eller om ni har någon butik som har billigare 🙂

nino nino skrev:
Är det någon som provat den här?

[bild]

Sugen på att köpa 2st (för att få fraktfritt) eller om ni har någon butik som har billigare 🙂
satt upp just såndär ca 120 meter i mitt gyms källare. fungerar ypperligt och ger väldigt bra ljus. man kan köpa till alu-lister för montering men dessa är lika dyra som led-listen tyvärr.

T Taren43 skrev:
satt upp just såndär ca 120 meter i mitt gyms källare. fungerar ypperligt och ger väldigt bra ljus. man kan köpa till alu-lister för montering men dessa är lika dyra som led-listen tyvärr.
Nu är det kanske inte så känsligt i ett gym men det var två saker jag reflekterade över som jag gärna tar dina intryck på.
1. CRI står som 80+ vilket är relativt lågt. Det kan göra att vissa färger ser konstiga ut. Något du upplevt?
2. De går på 230v likström och har en liten transformator på sladden. Märker du av flimmer? Om du filmar med mobilen så kan man ibland se det, speciellt med slow-motion lägen.

L Lovan83 skrev:
Nu är det kanske inte så känsligt i ett gym men det var två saker jag reflekterade över som jag gärna tar dina intryck på.
1. CRI står som 80+ vilket är relativt lågt. Det kan göra att vissa färger ser konstiga ut. Något du upplevt?
2. De går på 230v likström och har en liten transformator på sladden. Märker du av flimmer? Om du filmar med mobilen så kan man ibland se det, speciellt med slow-motion lägen.
Tyvärr så märks flimmer, men vissa är mer känsliga än andra. Jag tänker inte på det medan ett par som jobbar där inte vill vara i källaren alls för dom blir yra. Färger ser helt bra ut dock

T Taren43 skrev:
Tyvärr så märks flimmer, men vissa är mer känsliga än andra. Jag tänker inte på det medan ett par som jobbar där inte vill vara i källaren alls för dom blir yra. Färger ser helt bra ut dock
Tack för svaret. Då får jag passa på den här slingan!

• Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Jamenvafan, är det rabatt så är det! Behöver rotationsbearbeta lite här och var, så A**z*n fick chansen att leverera en Bosch GPO 14CE med tillbehör. Denna har stått länge på listan över absolut nödvändiga köp.

Bosch GPO 14CE rotationspolermaskin, nyinköpt med tillbehör, svart och blå design, synlig sladd och handtag.
Skapa konto

• Gilla
nanowire och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.