3 393 672 läst · 16 664 svar
3394k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
P Pysslarn skrev:Fråga: Vad gör man bäst lämpligast med en Partner Colibri grästrimmer?
Svar: Skrotar den så snart det går! Ruttnade till slut fullständigt på min som varit usel från början. Svårstartad, oergonomisk och vibrerande så till den milda grad att man inte bara fick "vita fingrar" av att använda den — man blev vit upp till axeln! Iväg med skiten till tippen!
Sålunda var det i morse uppackning av den nya grästrimmern, en Stihl FS 55.
[bild] Är du nöjd med Stihlen?
Nu ska trädgården få en välbehövlig frisering!
//Ronnie
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Du behöver ju helt klart bygga en bokhylla!Microkatten skrev:Du verkar ha fått några bonusgrejor med dina nallar som säkert inte är värda någonting, men spara dem gärna tills jag kommer förbi och kan hämta upp dem!
Själv har jag införskaffat ett par snickeriböcker så jag kan få lite mer kunskap om hur och till vad jag skall använda redan ägda och i framtiden inköpta verktyg:
[bild]
Frågan är när jag skall få tid till att snickra...
Eller så ställer du dem hemma hos mig när du hämtar paket-tyngderna.
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
HF tändning.norrbottenssnickaren skrev:
https://www.vector-welding.com/VECT...-TW220-Inverter-TIG-MMA-ARC-Elektrod-INVERTER
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Unnade mig en liten och tyst kompressor för att spika list och annat i rummet som jag renoverar. Funkar alldeles utmärkt för mig och tyst är den. Kunde lyssna på radion som står i rummet intill medan jag jobbade idag, utan att dra upp volymen allt för mycket.
Vad är måtten på den? Tankstorlek?P p.lundgren skrev:
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg