3 393 956 läst · 16 665 svar
3394k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag har den där i torpet, riktigt stadig och bra men lite tung att flytta runt mycket. Lägger om tak i torpet så jag köpte en rangligare 3-sektioners på under 10 kg som jag använder mer när jag kutar runt huset (snålade och köpte bara 6 m bred ställning. Dock så känns Skeppshultstegen väldigt stabil och säker särskilt på hög höjd.F Fluxor skrev:
Ser intressant ut. Jag har två normala ”16” Stanley som är sköna men jag är svullen om hand och underarm i dagar när jag spikat mycket 5-tumsspik (renoverar torp och är kontorsarbetare).Jckssn skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 618 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Vafalls.. en sån där har jag med men vart har den tagit vägen då nåja får beställa en ny ikväll tack förJckssn skrev:
Påminnelsen
Kom över dessa till bra priser och kunde inte låta bli.
36V Sänksåg
36V Cirkelsåg
18V oljedämpad skruvknackare.
Kom även över 4 st Irwin-tvingar (150mm) för 37,50:-/st
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
36V Sänksåg
36V Cirkelsåg
18V oljedämpad skruvknackare.
Kom även över 4 st Irwin-tvingar (150mm) för 37,50:-/st
Vad har du för beteckning på cirkeln? Har sökt efter en med pistolhandtag för det verkar jädra smidigt..C Chentin skrev:
Du verkar ha fått några bonusgrejor med dina nallar som säkert inte är värda någonting, men spara dem gärna tills jag kommer förbi och kan hämta upp dem!Frustrator skrev:
Själv har jag införskaffat ett par snickeriböcker så jag kan få lite mer kunskap om hur och till vad jag skall använda redan ägda och i framtiden inköpta verktyg:
Logga in
Skapa konto
Frågan är när jag skall få tid till att snickra...