3 371 685 läst · 16 612 svar
3372k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Spontanköpte en hyvel till. Förväntar mig en gilla åtminstone av @Frustrator
Ska användas till renovering i fritidshuset
Ska användas till renovering i fritidshuset
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så fantastiskt nöjd och glad! Använde min nya Husqvarna 135 idag för första gången. Ett rent nöje. Men vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon... det kostar på att ha kul.
Verktygstokig
· Halland
· 7 596 inlägg
Till fritidshuset behöver du bara en handhyvel. Jag byter den rakt av med dig mot en nice Stanley 4 typ 11. Handtaget är lite löst, men det kan du säkert fixa. Kan slipa stålet om du vill!nanowire skrev:
Point takenjonmo skrev:
Jag antar erbjudandet om du utför själva hyvlandet, Primärt är det tvåtums råsågade furuplank som ska läggas som ett 80 kvadratmeter golv. Tror du det räcker om du lägger nästa sommar på projektet? Kan du även hyvla noterna med nothyvel om du får min Elu-fräs? Som en bonus kan du nog säga upp gymkortet efteråt.
Jag behövde tidigare radie 6.....de löste sig med min andra kantfräs och en 6,35 fräs....jag såg dessa två på tradera och de gick för ca halva priset.A atomlab skrev:
Det trevliga med OFK500:an är att den är redo för avrundning direkt, behöver inte ställa in den mer än en gång, nackdelen är att den är väldigt specialicerad, fram till nu har den bara kunna gjort radie 3
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg