3 371 685 läst · 16 612 svar
3372k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
Dagen skörd.
Dyckertpistol för 15 gauge DA-dyckert med 12000 spik i blandad längd, något jag borde skaffat för minst tio år sedan.
Kapskivan är mest av nyfikenhet. Diamantskiva på Dremel är överlägset vanliga skivor så fungerar denna bara i närheten lika bra är jag nöjd
Dyckertpistol för 15 gauge DA-dyckert med 12000 spik i blandad längd, något jag borde skaffat för minst tio år sedan.
Kapskivan är mest av nyfikenhet. Diamantskiva på Dremel är överlägset vanliga skivor så fungerar denna bara i närheten lika bra är jag nöjd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dessa återkallades i stor omfattning för några månader sen var något fel i dragavlastningarna på kabeln. Men har du köpt den nyligt är det nog rätt batch. Annars är det ett fantastiskt instrument tillsammans med hölstret. Använder det dagligen i mitt jobb, ungefär som att dra en revolverVolvo v70 skrev:
mkt nyfiken på vad du tycker om skivan! Hur bred är den?nanowire skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 259 inlägg
Jag handlade från Scott+Sergeant men CMT finns lite överallt så jag skulle nog valt ett annat ställe om jag handlade igen.O OverAndOut skrev:
Daniel_N skrev:
Största fördelen tänker jag är att diametern inte minskar och att slippa byta skiva. För mig kan det vara värt lite sämre avverkning, mest finlir jag gör med 125:a, är det frågan om grövre kapning använder jag plasma, bandsåg eller 180 mm. Men återkommer när jag testat. Tänker att den får sitta på en batteri-125:a.Dan_Johansson skrev:
Redigerat:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett gäng skruvmejslar dök upp idag. Hade egentligen beställt en annan billigare sats med fyra spår och två kryssmejslar men efter att jag väntat på dem i två månader surade jag till och kontaktade Elfas kundtjänst och fick dessa istället.
Verktygstokig
· Halland
· 7 596 inlägg