Blev ett impulsköp, har ett par zekler sen innan som jag inte är riktigt nöjd med Nya 3M Peltor WS Alert XP hörselskydd med mikrofon, i neongrönt och svart, på ett bord bredvid instruktionsmanualen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Du kommer bli nöjd. Har likadana sedan i höstas. Har även ett par av den äldre röda varianten som jag också gillar. Dom röda är tio år gamla och still going strong.

G-83 G-83 skrev:
Du kommer bli nöjd. Har likadana sedan i höstas. Har även ett par av den äldre röda varianten som jag också gillar. Dom röda är tio år gamla och still going strong.
Har dom svarta med hjälmfäste också och är nöjd med dom förutom att dom bara går att koppla till en telefon åt gången. Blir lite jobbigt när folk i min närhet verkar ha problem med att förstå att dom ska ringa till jobbetelefonen under arbetstid.

• Gilla
G-83
  • Laddar…
Blev en massa inköp nu.

Nya filterpatroner till andningsmaskerna 3M 6059 filterkasett + P100 partikelfilter till sprutmålningen. Samt ett mindre P100 2097 filter för "vardagsbruk".

Färgspruta av billighetsmärke, behöver en i 1.8mm tycker jag då jag ska spraymåla med epoxifärg snart. Har en Biltema i 1.0mm (över 15 år gammal) och en liten i 0.8mm, dom funkar alla bra så jag har aldrig köpt dyra grejer på denna front. Så jag har tre sprutor istället för att byta mellan munstycken.

Även några färgsilar, plastskyddsmaterial så jag kan täcka in delar som ska skyddas, blandingskoppar så jag får 2k färgen rätt blandat.

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
B
Blir perfekt när stugan ska byggas. Import från uk för betydligt bättre pris än i svedala.

Verktygsväska med elektrisk spikpistol och tillbehör för byggprojekt, importerad från UK.
Skapa konto

• Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
Vad fick du ge och var handlade du?

Verktygspresent med en Knipex ErgoStrip verktyg och steppborrar på bord.
Skapa konto

En försenad födelsdagspresent från min sambo, och ett bortglömt kinaköp dök upp idag:D

• Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
Bigpack (y)(y)
Arbetsglasögon och en packe vita skyddshandskar för bygg- och renoveringsarbeten.
Skapa konto

Och fallskydd
Förpackning för fallskyddsutrustning från Cresto, Baseline AB-10, på ett trägolv.
Skapa konto

Bra deals från Ullared lantmän :D

• Gilla
Mazen och 3 till
  • Laddar…
Fick min fina mirockvinkel idag

• Transparent mirockvinkel på ett träbord med en penna under.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Kim Gyllenhorn och 6 till
  • Laddar…
bulleribock bulleribock skrev:
Fick min fina mirockvinkel idag
Trevlig! Var har du hittat den?

Lite nya mätinstrument kände jag att det behövdes.

• Nya Fluke mätinstrument, en 3000 FC trådlös multimetrar och T6-600 elektrisk tester, på säte.
    Skapa konto
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Lite nya mätinstrument kände jag att det behövdes.
Kan man säga att du nu är en riktig Fluktare? ;)

• Haha
  • Gilla
paradigmboy och 3 till
  • Laddar…
bulleribock bulleribock skrev:
Här kan man köpa dem
[länk]

Leveranstiden var dock nästan 2 månader
Dom var inte så dyra va?
Förstår att det tar tid då den verkar vara omåttligt populär!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.