De Stilj De Stilj skrev:
GSR 18 V-60 C/GDX 18V-EC
3573kr hos DUAB
Man blir ju sugen..

16 kilo tennbaserad babbits i tackor.......... bra att ha. Jag kom över det billigt i går.

• Gilla
hyggabus och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
16 kilo tennbaserad babbits i tackor.......... bra att ha. Jag kom över det billigt i går.
Vad ska du ha det till? :thinking:

Köpte dom före påsk, hämtade dom idag. Det var dags att ersätta den gamla trotjänaren jag använt hittills.
Två nya Milwaukee M18 REDLITHIUM 5.0 Ah batterier ovanpå en kartong för en Milwaukee M18 FUEL verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Den ska upp till bevis imorgon..ska bli intressant att se, jag har bara läst bra saker om den..

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
Anders 1920-tal
Incra Mast-R-Lift ii köpt hos woodworking.se Ska bli riktigt kul att montera min Bosch Gmf 1400 ce i den.

• Incra Mast-R-Lift II på ett träbord framför fönster med tända ljus och krukväxter i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
iSnobben och 3 till
  • Laddar…
P P-G H skrev:
Köpte dom före påsk, hämtade dom idag. Det var dags att ersätta den gamla trotjänaren jag använt hittills.
[bild]
Den ska upp till bevis imorgon..ska bli intressant att se, jag har bara läst bra saker om den..
Det är en bra maskin, grattis! Tycker dock det krävs minst 9Ah-batterier för att göra den rätta, men det är sällan ekonomiskt försvarbart.

Tack C.Lundin, du har säkert rätt om batterikapaciteten, det visar sig. Det var därför jag köpte två, för att alltid ha ett i laddaren. Och mina maskiner går inte så hårt, i stort sett lite kapning och körning med flap disc skivor. Långt ifrån varje dag.

Leverans från Kina idag.

Ny cyklonseparator med tillbehör på en köksbänk, redo för montering.
Skapa konto

Nu ska man bara snickra ihop en liten portabel behållare och införskaffa lite slang.

• Gilla
P-G H och 1 till
  • Laddar…
JLyck, det där ser ut som något jag skulle behöva. Får jag fråga vart du fick tag i den?

P P-G H skrev:
JLyck, det där ser ut som något jag skulle behöva. Får jag fråga vart du fick tag i den?
AliExpress. 150:- tror jag det gick på. Dryg månad sedan jag beställde.

Tack för snabbt svar! Aliexpress hmm, har aldrig handlat där. Ungefärliga mått på cyklonen? 150.- i frakt?
Det låter oförskämt billigt. En ny sida att utforska kanske, får ta mig en titt. Tack så länge!;)

JLyck JLyck skrev:
AliExpress. 150:- tror jag det gick på. Dryg månad sedan jag beställde.
Råkar du ha länken kvar ?
Jag får 283 träffar på aliexpress då jag sökte på "cyclone separator"...

• Gilla
Anders 1920-tal
  • Laddar…
P P-G H skrev:
Tack för snabbt svar! Aliexpress hmm, har aldrig handlat där. Ungefärliga mått på cyklonen? 150.- i frakt?
Det låter oförskämt billigt. En ny sida att utforska kanske, får ta mig en titt. Tack så länge!;)
Dryga 300mm hög. 50-55mm i öppningarna, mitt skjutmått är inte 100%. ;)

Ca 150kr inklusive frakt. Dock tillkom en avgift till postnord på 77kr när paketet kommit till Sverige.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.