3 512 727 lÀst · 16 999 svar
3513k lÀst
17,0k svar
Dagens verktygsinköp!
Var den kabeln ip klassad?Pjosk75 skrev:
Blev lite smÄtt och blandat frÄn lidl idag, det mesta med 25% rabatt.
Vid första besöket blev detta köpt:
Pressening
Magnetlister
Digitalt skjutmÄtt
Krysslaser
AvstÄndsmÀtare
Kniv
[bild]
FrukttrÀden fÄr vÀl nÀmnas i en annan trÄd.
Under det andra besöket hittades nÄgra saker till:
20 meter skarvkabel
Multimeter
En vÀska att bÀra saker i
[bild]
Det enda som visade sig vara ett dĂ„ligt köp var skjutmĂ„ttet, för ingen sĂ„dan fanns i förpackningen đ€š.
Kunde inte heller motstĂ„ lĂ€ngre utan bestĂ€llde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvĂ€rr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt nĂ€r jag anvĂ€nde den första gĂ„ngen. Buy once cry ones stĂ€mmer verkligen nĂ€r man vill ha saker med precision. Klickade Ă€ven hem lite tillbehör som lĂ„nga benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gĂ„nger. Ăven centreringskon till frĂ€sen har varit saknad lĂ€nge (kanske dĂ€rför första mft-bordet blev off?)
Hittade ocksÄ ett munstycke med kort förlÀngare frÄn tyska amazon till fÀrgsprutan för ett vÀldigt bra pris. SÄ nu kan jag Àntligen köra fine finish tips pÄ min wagner.
Hittade ocksÄ ett munstycke med kort förlÀngare frÄn tyska amazon till fÀrgsprutan för ett vÀldigt bra pris. SÄ nu kan jag Àntligen köra fine finish tips pÄ min wagner.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Var hittade du centreringskonen? InsĂ„g nu att jag haft en sĂ„n pĂ„ behöverlistan lĂ€nge men inte hittat nĂ„gon till rimligt pris, eller i alla fall inte ensam, med frakt.T Trafikverket1 skrev:Kunde inte heller motstĂ„ lĂ€ngre utan bestĂ€llde en parf guide för att kunna göra ett nytt mft-bord. Förra bordet byggdes med en jigg i plywood som tyvĂ€rr nu har slagit sig och jag fick den heller aldrig helt korrekt nĂ€r jag anvĂ€nde den första gĂ„ngen. Buy once cry ones stĂ€mmer verkligen nĂ€r man vill ha saker med precision. Klickade Ă€ven hem lite tillbehör som lĂ„nga benchdogs vilket jag verkligen saknar flera gĂ„nger. Ăven centreringskon till frĂ€sen har varit saknad lĂ€nge (kanske dĂ€rför första mft-bordet blev off?)
[bild]
TjÀnster
PopulÀrt i forumet
-
Dagens verktygsinköp!
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Tips om verktyg till bra pris - den nya trÄden!
Vad kan en sÀnksÄg ge mig vs cirkelsÄg?
SÄgklinga för laminat
Verktyg, Maskiner & Fordon