sysmali
Ja, den här tråden är ju bättre än trolleri:D Frågan är hur länge TS orkar fortsätta hålla liv i tråden med sina icke-svar/bilder.

• Gilla
raggartejpen och 2 till
  • Laddar…
A AxxChild skrev:
Svarar på min egen fråga, och svaret är tydligen ja.

Jag hade personligen blivit skogstokig. :mad:
För att någon tar bild på ditt staket eller dylikt ? Då har du lätt för irritation

sysmali sysmali skrev:
Ja, den här tråden är ju bättre än trolleri:D Frågan är hur länge TS orkar fortsätta hålla liv i tråden med sina icke-svar/bilder.
Vad vill du ha svar på ? Svarar så gott jag hinner

BirgitS BirgitS skrev:
Om man vill ha svar av en jurist eller liknande på Byggahus så finns det ju experter som är knutna hit: [länk]
Men om en sån ska kunna svara krävs ju mycket mer information än du har velat skriva, typ kommun, exakta avstånd till tomtgränser och hus.
Bra svar ! Man tackar ödmjukt !

sysmali
P Poolvillan skrev:
Vad vill du ha svar på ? Svarar så gott jag hinner
Siegfried eller Roy - vem gillade du mest? (innan lejonincidenten)

• Haha
twoody
  • Laddar…
P Poolvillan skrev:
Beträder någons egendom ? Näe nu får du ge dig detta händer ju i tomtgräns inte så att jag klätttat över
Det var väl inte så jag skrev. Fint att du hoppar på folk som backar dina inlägg.

• Gilla
AndersOhrt och 4 till
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
Undrar hur många sidor till det tar innan majoriteten inser att han trollar.. :sweat:
Man undrar ju. Brandrisk..?

Enda rådet till TS, skaffa ett gäng katter , de kommer nog älska sanden under det där trädäcket och göra den till sin favorit toa !

lunarayo lunarayo skrev:
Man undrar ju. Brandrisk..?
De kommer ha en grill på trädäcket det kan börja ta eld planket och sprida sig snabbt till oss.

F frawer skrev:
Det var väl inte så jag skrev. Fint att du hoppar på folk som backar dina inlägg.
Är du på min sida eller vad :D(y) nae men jag förstod inte du skriver att jag inte får fota osv

T twoody skrev:
Varför kan du inte visa bilder hur det ser ut i helhet från din tomt ?
Många här inne vill få en bättre bild hur det ser ut, dom bilderna du postat säger inte så mycket.
Vad har det med tråden och göra hur det ser ut på vår sida ?

Wow , wow wooow ni är så grymma ni utbildar inte bara mig utan varandra också. Har lärt mig så mycket (y)(y)

F fusion skrev:
Enda rådet till TS, skaffa ett gäng katter , de kommer nog älska sanden under det där trädäcket och göra den till sin favorit toa !
bra tips :love: :love:(y)

Se hit ni ska få vara med och påverka ni får 3 st alternativ och det inlägg som får flesta gilla markeringar avgör:love:(y) är ni med ??

Låt grannen bygga , sköt ditt !

• Gilla
STORlis och 29 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.