370 606 läst · 322 svar
371k läst
322 svar
Bygga budget badtunna
Vad är det för svart rörisolering du använt där? Ser smidigt ut....K ktm_mongo skrev:[bild]
Detta fungerade ganska bra tills intex pumpen började ge upp. den stannade och hoppade igång lite som den själv ville.
Då blev det en pump som gav lite mer, och trycker lite högre (är knappt någon höjdskillnad, men lång sträcka). Med denna pump så tar det litelängre tid att värma upp men den känns driftsäker. Det blev även ett hus till "R2D2" pannan.
Tunnan på god väg.... Isolerad i botten, imorgon blir det att isolera sidorna och klä med panel, förhoppningsvis permiärbad imorgon kväll. Givetvis ska den göras rent också
Säkert, men om man lugnar ner sig så ser man också att jag använde en vanlig inne/ute termometer, dvs en termometer som inte är avsedd för det jag använde den till. Med andra ord inte direkt exakt angiven temperatur....
Det var badbart, men man satt inte i några längre stunder. Och jag fick inga brännskador.
Det var badbart, men man satt inte i några längre stunder. Och jag fick inga brännskador.