Tja....hur många sådan tror ni Bosch kommer sälja? Batteridriven, hur bra är inte det på en skala?

Nu gäller det bara att den gröna jag köpte blir överbelastad och går sönder så att man kan ursäkta ett köp.
 
GAAAAAAAAAAAH!

Jag har ju just köpt en Fein Multimaster TOP... Med just menar jag IDAG klockan 12....
 
Det är ju inte så att du köpt en dålig maskin, vad grämer du dig för ;)
 
phl skrev:
Det är ju inte så att du köpt en dålig maskin, vad grämer du dig för ;)
Verkligen, skulle knappast gräma mikg med en Fein MM...
Dock - kul med batteri, men hur funkar dammutsuget om man inte kan koppla till uttaget i en dammsugare i autoläget? Jag använder iallafall min Fein som slip med dammutsug rätt ofta.

/A
 
Nej jag vet... kanske var det förhastat men det svider när man just köpt sprillans ny maskin och hunnit använda (= går ej att lämna tillbaka) och sen läser om det. Grejen är att om jag visste hade jag nog avvaktat lite till för att känna på Boschen först, samt ev. läsa recensioner från folk som provat. Har flera Boschverktyg från blåa serien och är riktigt nöjd så jag har mitt fulla förtroende för det märket. Även om jag inte riktigt tror på just den av flera anledningar så vill man ändå känna på innan man pungar ut.
 
Så fint den er basert på de 10.8V Li-ion batteriene.

Maskinen er kurrant for et lite kutt her og der hvor man ikke har strøm, og hvor det blir mye mas med skjøteledning.

Noen som vet prisen?
 
Binesh skrev:
GAAAAAAAAAAAH!

Jag har ju just köpt en Fein Multimaster TOP... Med just menar jag IDAG klockan 12....
Du får låtsas att den nya fina Boschen som syns på bilden lite ovanför är en fejkmaskin från Tradera....Intala dig att det är en Best-Tools som är omlackad.....
 
jag vet inte.. tycker nog att fein precis som festool lägger ribban snäppet högre än bosch oavsett färg.. skulle min fein mm eller något annat fein verktyg gå sönder så skulle jag nog inte byta märke, ruggit bra grejer.
 
Följer man länken så ser man att priset är 145 GBP, borde ju ge en liten hint om vad den kommer att kosta här hemma....
 
Fast nu kom jag på att jag ändå hade köpt Fein även om jag skulle gilla Boschen. Och det för att Fein har större tillbehörsprogram och jag är i behov av de lite mer udda tillsatser. Och sist men inte minst så Måste jag ha bord& borrstativ. Det tycks inte finnas något för Bosch än.
 
Cheesus skrev:
Du får låtsas att den nya fina Boschen som syns på bilden lite ovanför är en fejkmaskin från Tradera....Intala dig att det är en Best-Tools som är omlackad.....
Åh isåfall är den en jäkla fin och mysig Best-Tool, säkert värt vartenda krona :D
 
Fein har ju haft en batteridriven variant i evigheter!
 
mattiasp skrev:
Fein har ju haft en batteridriven variant i evigheter!
Nu går det bra att gräma sig Binesh! :)
Äh, tror ändå att Feins vanliga TOPmodell dominerar i det här segmentet. Nån som jämfört Feintillbehörspriserna på Bauhaus, prisvärt eller?
/A
 
mattiasp skrev:
Fein har ju haft en batteridriven variant i evigheter!
Är det inte så att borrstativfästet inte passar deras batterimaskiner?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.