164 714 läst · 387 svar
165k läst
387 svar
Bauhaus prisgaranti på 12%, bara mygel och båg?
Jag har bara använt mig av prisgarantin ett fåtal gånger av alla tillfällen jag handlat på Bauhaus. Inte för att jag missat att göra det utan för att de redan haft det lägsta priset på det jag köpt.
Visst, ett par gånger har det inte blivit mer än några hundralappar i rabatt, som mest ett par tusen, men finns möjligheten att få ett lägre pris är man ju lite dum om man inte utnyttjar prisgarantin, tycker jag Det kostar mig inte mer än en googling och en kvart i kundtjänst.
Visst, ett par gånger har det inte blivit mer än några hundralappar i rabatt, som mest ett par tusen, men finns möjligheten att få ett lägre pris är man ju lite dum om man inte utnyttjar prisgarantin, tycker jag Det kostar mig inte mer än en googling och en kvart i kundtjänst.
Har fotat där med fast i Link. Inga problem, men som sagt Tyskar är ju lite konstiga de vill ju ute knapra ha varken internet el Visa odyl fast det kanske har ändrat sig har int varit där på 5 år men att ändra en tysk ja det är inte lättS Sir Duke skrev:
På Hornbach gäller det inte mot medlemsrabatter.O olofh skrev:
Fö, Hornbach matchar mot renodlade webbshoppar, det gör inte Bauhaus (där måste det finnas en fysisk butik nånstans).
Du får gärna Swish några hundringar till mig eftersom du verkar ha betydligt mer än mig och inte lider av att bli av med dem.E Elias Håkansson skrev:Att folk ens lägger mödan på att få tillbaka någon hundring här och var gör mig lite orolig för männskligheten.
Att gå in i en butik och be om ett lägre pris såvida man inte köper större mängder är bara oförskämt mot butiken, behöver jag något köper jag det från antingen Bauhaus eller Hornbach då båda ligger relativt nära mig, skiljer det 10 spänn och jag ändå har vägarna förbi bauhaus tar jag det.