100 602 läst · 560 svar
101k läst
560 svar
Bahnhof är banditer med ful prisstrategi till trogna kunder
Jag har Bahnhof, 1000/1000 obundet för 350:-
Går ju f-n inte att sitta hela dagen i telefonkö 😡. Men Jon's e-postadress fanns ju föredömligt på hemsidan. Och "money talks" heter det ju så de lär väl annars höra av sig....
Alla adresserna utom Henrik Kemkes verkar fungera.
Alla adresserna utom Henrik Kemkes verkar fungera.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ännu ett bevis på dålig kundupplevelse...
Skulle bara logga in och kolla vad jag hade för kostnad. Vid inloggning med bankid får jag detta felmeddelande
Något gick fel
Ingen profil valdes, logga in igen och välj en profil.
Suck...
Skulle bara logga in och kolla vad jag hade för kostnad. Vid inloggning med bankid får jag detta felmeddelande
Något gick fel
Ingen profil valdes, logga in igen och välj en profil.
Suck...
Okejmexitegel skrev:
Jag har allt annat via Tele2 så ska kika med dem själv. Deras kundsupport har varit riktigt bra hittills. Och under 1 år har jag inte haft några problem med deras TV, mobila bredband eller mobiltelefoni. Peppar peppar ...
Jag sade precis upp mitt abonnemang jag med.
Fick 500/100 inkl uppkopplingsgaranti för 10kr mer i månaden hos tele2 än 250/100 jag har idag hos bahnhof.
Fick 500/100 inkl uppkopplingsgaranti för 10kr mer i månaden hos tele2 än 250/100 jag har idag hos bahnhof.
Du får med ett 5g modem och SIM kort. Så när fiber kopplas ifrån så kopplar den automatiskt över på 5g uppkopplingen istället. Verkar smidigt för mig som bor på landet och som tappat uppkoppling några gånger när fibern legat nere.mexitegel skrev: