Jag har Bahnhof, 1000/1000 obundet för 350:-
 
  • Wow
enoch85
  • Laddar…
J Johan Ask1 skrev:
Jag har Bahnhof, 1000/1000 obundet för 350:-
Edit missade en 0a där., kollade på 10000/10000..
Hur fan lyckas du med det, mitt erbjudande för det skulle ligga på 999kr /månad.

Betalar nuvarande 479 kr/mån för 250/250

1000/1000 skulle kosta mig 599 kr/mån
 
  • Gilla
ullak40
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Edit missade en 0a där., kollade på 10000/10000..
Hur fan lyckas du med det, mitt erbjudande för det skulle ligga på 999kr /månad.

Betalar nuvarande 479 kr/mån för 250/250

1000/1000 skulle kosta mig 599 kr/mån
Tecknade i februari på deras hemsida, ingår även 14-20 tvkanaler.
 
  • Gilla
Kristian Ask
  • Laddar…
Går ju f-n inte att sitta hela dagen i telefonkö 😡. Men Jon's e-postadress fanns ju föredömligt på hemsidan. Och "money talks" heter det ju så de lär väl annars höra av sig....

Alla adresserna utom Henrik Kemkes verkar fungera.



E-postmeddelande om uppsägning av bredbandstjänst med besvikelse över kundservice och prishöjning, inkluderar fakturajustering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Roger Magnusson2 och 8 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Går ju f-n inte att sitta hela dagen i telefonkö 😡. Men Jon's e-postadress fanns ju föredömligt på hemsidan. Och "money talks" heter det ju så de lär väl annars höra av sig....

Alla adresserna utom Henrik Kemkes verkar fungera.



[bild]
Stiligt! Vad ska du köra istället?
 
Blir sannolikt Telenor, bra erfarenhet av dem sedan innan - dock som företagskund.
 
  • Gilla
pennybridge
  • Laddar…
Ännu ett bevis på dålig kundupplevelse...

Skulle bara logga in och kolla vad jag hade för kostnad. Vid inloggning med bankid får jag detta felmeddelande

Något gick fel

Ingen profil valdes, logga in igen och välj en profil.



Suck...
 
  • Ledsen
mexitegel
  • Laddar…
Hade också rejäla problem, funkade först inte alls, sedan bara på mobilen och till slut på datorn.
 
mexitegel mexitegel skrev:
Blir sannolikt Telenor, bra erfarenhet av dem sedan innan - dock som företagskund.
Okej
Jag har allt annat via Tele2 så ska kika med dem själv. Deras kundsupport har varit riktigt bra hittills. Och under 1 år har jag inte haft några problem med deras TV, mobila bredband eller mobiltelefoni. Peppar peppar ...
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
När ett företag börjar hårdslimma verksamheten kan det vara en indikation på försäljning till större aktör i branschen.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Då är det säkert Telenor som köper dem så är jag tillbaka i skiten i alla fall 😂.
 
  • Haha
pennybridge
  • Laddar…
Jag sade precis upp mitt abonnemang jag med.
Fick 500/100 inkl uppkopplingsgaranti för 10kr mer i månaden hos tele2 än 250/100 jag har idag hos bahnhof.
 
  • Gilla
Krca
  • Laddar…
Uppkopplingsgaranti? Är det att det aldrig är upptaget i modempoolen?
 
  • Haha
  • Gilla
zarkov och 3 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Blir sannolikt Telenor, bra erfarenhet av dem sedan innan - dock som företagskund.
Och jag överväger att säga upp mitt Telenorabbonemang av samma anledning som du väljer att avsluta Bahnhof. Tror tyväer hela branschen är lika dåliga.
 
  • Gilla
Kristian Ask och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Uppkopplingsgaranti? Är det att det aldrig är upptaget i modempoolen?
Du får med ett 5g modem och SIM kort. Så när fiber kopplas ifrån så kopplar den automatiskt över på 5g uppkopplingen istället. Verkar smidigt för mig som bor på landet och som tappat uppkoppling några gånger när fibern legat nere.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.