1 129 160 läst · 13 396 svar
1129k läst
13,4k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag har sett nytillverkade tvinnade med textil utanpå, ej undersökt närmare...?
Underbara!S swirve skrev:
Man ser knappt var den ena kissen börjar eller slutar, bara en massa hårigt fluff. Min favvo är den till höger som kastat huvudet bakåt och tar spjärn med framtassarna kissen längst in mot väggen. Vilken stil!
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 363 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 363 inlägg
Uppmärksamt! 😉 Mjo det är en lampsladd, vet att dessa tygomspunna kablar varit diskuterade... Men med dubbelisolering (förutom tygstrumpan) bedömde jag de ändå som ok. Dessutom såld av elbutik.se... Får väl ta med till jobbet och hipot testa med ett par kV och se om det håller måttet.Bo.Siltberg skrev:
Oj vilken blick 😹. Typ.. måste du ta kort på mig när jag nu har varit så snäll mot dig och faktiskt lagt mig på handduken 😼🥰Mikael_L skrev:
Lade upp en handduk på fönsterbrädan åt Frasse för ett par månader sedan.
Som vanligt ignoreras det mesta man gör och har tänkt.
Men ibland duger det, en fin plats att både vila och spana på vad som händer både utomhus och inomhus var min tanke.
Som sagt, helt ignorerad har platsen inte varit, någon gång då och då är den ok.
[bild]
Gud så underbara de är 🥰🥰🥰S swirve skrev:
Hur separera den syskonskaran när det knappt går att sära på dem 😂. Men förstår att ni har haft fullt upp och mamma med ❤️
Jag känner igen allt det där. 😂😚K Kakelugnen566 skrev:
Hur man slår knut på sig själv för att vara ett godkänt tjänstefolk.
Men jag byggde en sån här bolåda åt Frasse för några år sedan, som alltid står utomhus bredvid ytterdörren (ganska ok väderskyddat läge).
https://www.byggahus.se/forum/threa...raeck-upp-en-hand.271787/page-99#post-3455572
I botten en bit typ liggunderlag och sen en mjuk fin dörrmatta, så det är nog rätt ok även om det är hyggligt kallt ute.
Så det mildrar det dåliga samvetet lite.
Särskilt som man vissa gånger märker att han knappt vill lämna kojan och komma in, den är nog ganska ok då
Fler inlägg från mig om denna låda:
https://www.byggahus.se/forum/threa...aeck-upp-en-hand.271787/page-222#post-3962560
https://www.byggahus.se/forum/threa...aeck-upp-en-hand.271787/page-853#post-5996845
Mikael_L skrev:
Jag känner igen allt det där. 😂😚
Men jag byggde en sån här bolåda åt Frasse för några år sedan, som alltid står utomhus bredvid ytterdörren (ganska ok väderskyddat läge).
[länk]
I botten en bit typ liggunderlag och sen en mjuk fin dörrmatta, så det är nog rätt ok även om det är hyggligt kallt ute.
Särskilt som man vissa gånger märker att han knappt vill lämna kojan och komma in, den är nog ganska ok då
Jättefint hus som du har gjort! och ja jag har funderat på det. Jag kan ju ha den på altanen där det är tak.Mikael_L skrev:
Jag känner igen allt det där. 😂😚
[länk]
Fler inlägg från mig om denna låda:
[länk]
[länk]
Han är inte ute hela nätter nu, sista månaderna har det bara varit enstaka nätter. Innan dess nästan jämt.
Ja, det är ett fiffigt förslag men jag vill nog inte ha det. Kattklockan funkar alldeles utmärkt, när jag ser den förstås! Nej, men jag tar med den om jag ex vill pussla i andra rummet och han är ute. Det är ingen ide att pussla om han är inne för då lägger han sig på bordet!4774 skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Tråkigt är att Jula inte längre har kvar denna låda (som gick på ynka 300 spänn).K Kakelugnen566 skrev:
Den här t.ex. är mycket mindre
https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...aringslador/tralador/tralada-med-lock-009044/
Vill man inte bygga det helt själv så får man scanna runt lite på marknaden och se vad som går att hitta.
Ja, jag letade efter den men tänkte att jag inte hade rätt sökord.Mikael_L skrev:
Nåt ska jag väl hitta på, har ju också en snickarvän som jag kan resonera med angående material och dylikt. Tack för svar!! 🙏