1 160 584 läst · 13 578 svar
1161k läst
13,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Sigge 8 år och Sune 4 år kommer från ett dödsbo, Malin 19 år är den sista ungen (vad vi vet) av en vildkatt som vi fångade in i stockholm norrort under paraply av organisationen Topcat. Två ungar adopoterades bort och det är kanske möjligt att någon av de två fortfarande lever. Malin är ett unikum då hon fortfarande agerar och ser ut som en tvåårig katt.M Magnus Wassborg skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 386 inlägg

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Trodde att jag skulle få sitta i fred med mitt pussel för herrn sov i ett annat rum, men det dröjde inte länge förrän han kom, och hoppade upp på bordet, och la sig i kartongen... med bitarna fint lagda åt ett och samma håll....
Busig katt ❤️ 🐈⬛
Dragkedjan på min jacka gick sönder och eftersom jag inte vet var jag får slänga den så hamnade den på köksgolvet tillsvidare.....trodde jag 😻
Bra att den kom till användning iaf 😀
Bra att den kom till användning iaf 😀

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Vi är kattvakt i ett par dagar så nu är det 3 stycken kissar i sängen när man ska sova. Var lite svårt att få plats men vi löste det rätt smidigt 😬 med att maken och hunden gick och la sig i vardagsrummet istället. Nu sover inte hunden i sängen utan bara hoppar upp för en snabb gosestund men han som är en stor hund på 50 kg+ tar upp mindre yta än dessa 3 godingar.

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto