1 092 255 läst · 13 170 svar
1092k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Alfredo skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har anat att Hampus sover under altanen, där igelkott 🦔 har grävt en öppning, och mkt riktigt var där tasspår i snön idag 🐾
Frasse använder sin låda utanför ytterdörren alltmer.
Kolla här (tidigare i denna tråd) för mer info.
https://www.byggahus.se/forum/threa...aeck-upp-en-hand.271787/page-222#post-3962560
"Huvudet" står aldrig ute nuförtiden, och just nu med kyla och snö kommer lådan väl till pass.
Men han har lite från och till använt lådan under hösten bara för att det är skönt att ligga där och ha koll på omgivningen.
Men nu med snö och kyla är det skönt att veta att han har en bra plats att vara på i väntan på att vi öppnar ytterdörren.
Jag och Frasse tackar för tipset om den här billiga lådan från Jula
Kolla här (tidigare i denna tråd) för mer info.
https://www.byggahus.se/forum/threa...aeck-upp-en-hand.271787/page-222#post-3962560
"Huvudet" står aldrig ute nuförtiden, och just nu med kyla och snö kommer lådan väl till pass.
Men han har lite från och till använt lådan under hösten bara för att det är skönt att ligga där och ha koll på omgivningen.
Men nu med snö och kyla är det skönt att veta att han har en bra plats att vara på i väntan på att vi öppnar ytterdörren.
Jag och Frasse tackar för tipset om den här billiga lådan från Jula
Administrator
· Skåne
· 7 915 inlägg
Det måste vara ett riktigt musår i år för jag har aldrig någonsin varit med om att katterna kommer in med så mycket möss. Tidigare har det varit kanske en mus vartannat år.
Den senaste på bilden kom Ester in med imorse (när jag var som mest stressad med morgonbestyr) och slängde på golvet varefter hon själv la sig bredvid.
Tyckte det såg lite kul ut och hon var väl trött efter att ha lekt livet ur den stackars söta musen.
Den senaste på bilden kom Ester in med imorse (när jag var som mest stressad med morgonbestyr) och slängde på golvet varefter hon själv la sig bredvid.
Tyckte det såg lite kul ut och hon var väl trött efter att ha lekt livet ur den stackars söta musen.
Administrator
· Skåne
· 7 915 inlägg
Jag har tänkt samma sak. Doris har släpat hem massor av pyttesmå möss. Tyvärr såg Per henne svälja en av dem hel 🤮