1 160 640 läst · 13 578 svar
1161k läst
13,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Dom kände att de inte hade tid till honom, han blev så kontaktsökande när hans "bror" dog. En ung familj med småbarn och allt som hör till, de hade knappast tid att ha honom i knät o kela. Han jamade väldigt mycket när han kom till mig också, men det lugnade sig efter en tid. Han insåg nog att den här människan har tid! ❤️4774 skrev:
Och jag är så glad för honom, även om han bär in möss!

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och här ligger han, Hamp the man!!

Logga in
Skapa konto
Jag försökte fota i smyg.. när han kurat ihop sig i sin säng som en köttbulle.. men på en microsek vred han upp huvudet och frågade mig vad jag trodde jag pysslade med.. 🙀😻
Bästa bilden blev det dock.. även om det inte blev den jag planerat!
Mysig mage!O ostersundaren skrev:
Jag förstår vad du menar/vill säga, men jag kan inte låta bli att småle lite när du kommer för att bli kliad på magen och Minna visar sin ovilja att gå dig tillmötes genom att lägga sig på rygg.
För det är så det står 🤣
Förlåt, kunde inte låta bli.
Efter 1 dygn så kan vi bara konstatera att: håll i hatten, tejpa fast blomkrukorna, flytta undan prydnadssakerna och sov med vantar och strumpor. Terror har anlänt 😂😍. Vår helt otroligt välkomnande och lunga hankatt på snart 16 år behandlar henne redan som en liten prinsessa och låter henne få favvoplatserna.
Inte lätt att ta bilder på yrvädret. Den väldigt suddiga under bordet är när hon smyger på en 55 kg schäfer 🤣
Inte lätt att ta bilder på yrvädret. Den väldigt suddiga under bordet är när hon smyger på en 55 kg schäfer 🤣

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto