K
4774 4774 skrev:
Varför kunde de inte ha kvar han? Vet att du redan svarat på det men jag måste ha blivit helt senil på sista tiden 😱
Dom kände att de inte hade tid till honom, han blev så kontaktsökande när hans "bror" dog. En ung familj med småbarn och allt som hör till, de hade knappast tid att ha honom i knät o kela. Han jamade väldigt mycket när han kom till mig också, men det lugnade sig efter en tid. Han insåg nog att den här människan har tid! ❤️
Och jag är så glad för honom, även om han bär in möss! En katt ligger på en säng med ett klocka som visar 01:31 i ett dunkelt rum, synlig bakom kattens öron med en stol och ett bord i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Och här ligger han, Hamp the man!!

• Älska
  • Gilla
SusoDus och 8 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover ihopkurad på en färgglad filt i någons knä.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En av Hampus favoritsysselsättningar i detta nu. Han kom in för en stund sen och la sig i mitt knä utan att äta innan, så han har nog ätit frukost ute...🐭😀

• Gilla
  • Älska
Snigla och 3 till
  • Laddar…
H
4774 4774 skrev:
Men herreljudan så härligt söt hon är 🥰🥰🥰. Vad ska hon heta?
Vi är inte riktigt säkra än men arbetsnamnet är Mimosa. Hennes stamnamn påminner lite av detta om leker med ord.

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
H husdrommaren skrev:
Vi är inte riktigt säkra än men arbetsnamnet är Mimosa. Hennes stamnamn påminner lite av detta om leker med ord.
Ah som både den goda drinken och välsmakande blomman 😀.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.