1 160 584 läst · 13 578 svar
1161k läst
13,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Hon är precis så kaxig som uppfödaren sa med andra ord 😄. Den sötnosan lindar vem som helst runt lilltassen 🥰🥰🥰🥰H husdrommaren skrev:Efter 1 dygn så kan vi bara konstatera att: håll i hatten, tejpa fast blomkrukorna, flytta undan prydnadssakerna och sov med vantar och strumpor. Terror har anlänt 😂😍. Vår helt otroligt välkomnande och lunga hankatt på snart 16 år behandlar henne redan som en liten prinsessa och låter henne få favvoplatserna.
Inte lätt att ta bilder på yrvädret. Den väldigt suddiga under bordet är när hon smyger på en 55 kg schäfer 🤣
[bild][bild][bild][bild][bild]

Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 646 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 646 inlägg
Beklagar er förlust, Sven fick ett gott långt liv men det gör inte er sorg lättare.P Pappa1986 skrev:
Det kommer dagar när ni kan skratta åt de tossigheter som Sven gjorde, och minnas honom med fniss och glädje, men det tar tid. En älskad familjemedlem som är saknad får ta den tiden.
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 375 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 375 inlägg
Hihi, gissa hur det är att vara uppfödare och ha 8st "terror" katter 😁😉H husdrommaren skrev:Efter 1 dygn så kan vi bara konstatera att: håll i hatten, tejpa fast blomkrukorna, flytta undan prydnadssakerna och sov med vantar och strumpor. Terror har anlänt 😂😍. Vår helt otroligt välkomnande och lunga hankatt på snart 16 år behandlar henne redan som en liten prinsessa och låter henne få favvoplatserna.
Inte lätt att ta bilder på yrvädret. Den väldigt suddiga under bordet är när hon smyger på en 55 kg schäfer 🤣
[bild][bild][bild][bild][bild]
Vad är det för ras? Väldigt fin!
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 711 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 711 inlägg
Förstår verkligen hur jobbigt det är. 😢 Min förra pälskling blev också 17 år.P Pappa1986 skrev:
Den dagen man måste skiljas åt är det värsta med att ha djur. Man får försöka tänka på all glädje de gett även om det är svårt i en stund som er just nu. ❤️
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 375 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 375 inlägg
Karlsson sitter längst bak och kikar upp! Han var den som vägde mest vid födsel (och nu), lite bufflig mot syskonen och extremt tillgiven sen start så det var svårt att välja nån annan som skulle stanna. Här tillsammans med mamma katt.4774 skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det Karlssons som vi har sett främst på bilderna innan? Och jösses vad liten sötnosen ser ut som ligger bredvid 🥰🥰🥰🥰S swirve skrev:
Alfredo skrev:
Detta tror jag är anledningen till att jag inte har den funktionen, eftersom jag inte har appen installerad. En fråga då; allt finns väl kvar på min sida om jag installerar?Alfredo skrev: