Snigla Snigla skrev:
NEJ, jag har inte tagit hans plats.. eller hans säng/kudde.. och jag har klappat.. och jag har bjudit på ätbart..

[bild]

Ändå känns det lite som man "får blicken".. att det är nått jag missar! (inte argt, inte elakt, inte ledsamt.. bara en blick som talar...)
Du har slutat klappa och ger inte godis. Dessutom får den där saken i handen mer uppmärksamhet än vad kisse får
 
  • Gilla
  • Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
Då var det dags igen, Ester kom in med en levande mus/råtta 😬
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
EMEL och 8 till
  • Laddar…
4774
Lill72 Lill72 skrev:
Då var det dags igen, Ester kom in med en levande mus/råtta 😬
[video]
Hur slutade äventyret?
 
Förhoppningsvis gick inte datorfläkten sönder!
 
  • Haha
SusoDus
  • Laddar…
K
Svartvit katt på en röd träveranda med grönska i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
för en månad sen ungefär, kom han på fotot in med 3 möss inom loppet av 4 kvällar. Tacksamt nog hade han haft vänligheten att döda dom först, innan han rusade in och slängde dom på golvet vid min fåtölj..
Undrar om han fattade att jag inte ville ha fler presenter, för han slutade efter den tredje musen....🤔🤔
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 10 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]för en månad sen ungefär, kom han på fotot in med 3 möss inom loppet av 4 kvällar. Tacksamt nog hade han haft vänligheten att döda dom först, innan han rusade in och slängde dom på golvet vid min fåtölj..
Undrar om han fattade att jag inte ville ha fler presenter, för han slutade efter den tredje musen....🤔🤔
Bortskämda otacksamma, att kasta pärlor till svinen tänkte han och slutade....!! Bättre äta upp dem själv
 
  • Gilla
  • Haha
Brotorpet och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Hur slutade äventyret?
Vi (tre människor och två katter) jagade den mellan vardagsrum och sovrum en lång stund innan mannen fick fatt på den och förpassade ut den 😆
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Förhoppningsvis gick inte datorfläkten sönder!
Haha, nej den höll 😆 Det är fantastiskt vad mycket saker jag hittar undangömda lite här och där när man man jagar en mus.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
K
S Sona2012 skrev:
Bortskämda otacksamma, att kasta pärlor till svinen tänkte han och slutade....!! Bättre äta upp dem själv
ja, inte mig emot! 😀
 
  • Haha
dicliff
  • Laddar…
K
Svart-vit katt sover på en färgglad filt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kattklockan blinkade vid 9-tiden och in rusade en jamande och lite blöt katt från regnet som just hade börjat vräka ner. Och här ligger han! ❤️
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Om lillbrorsan nu abbonerat brödkorgen får väl storebror ta brödburken. Andra kvällen nu som han håller på med detta, det smäller i locket när han kryper in och ut. Men man måste ändå gilla drivet, oftast ligger han bara i ett hörn och ser sur ut. 😆[bild][bild]
Han är ju bara för underbar med den där trubbiga nosen!!!❤️😻
 
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 2 till
  • Laddar…
K
Katt äter majs från en grön skål på randig matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hampus är tokig i majs 😉 det går inte att smyga med att öppna burken.. det kvittar hur hårt han sover, han kommer direkt!
Någon som också har katt som gillar ngt annorlunda? 🐈‍⬛🤔❤️
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Maria T och 4 till
  • Laddar…

Havregrädde får den här.
Svärföräldrarnas katt åt russin,chips och fishermans friend original. Den grimaserade då det var så starkt men dom var så goda.
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
S
Äntligen gick det vägen, kissemiss är dräktig och om några veckor kommer småsibbar! Har gått upp ett kg på sex veckor, ser ut som det kan bli en lite skock... Börjar bli rund om magen o sover mest hela tiden. 😀😁
Dräktig katt med fluffig svans står på mönstrad matta i ett rum med trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 9 till
  • Laddar…
4774
S swirve skrev:
Äntligen gick det vägen, kissemiss är dräktig och om några veckor kommer småsibbar! Har gått upp ett kg på sex veckor, ser ut som det kan bli en lite skock... Börjar bli rund om magen o sover mest hela tiden. 😀😁
[bild]
Då håller vi tassarna att allt ska gå bra för både mamma och kommande bebisar ♥️
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.