1 083 118 läst · 13 056 svar
1083k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Medlem
· Jämtland
· 107 inlägg
Om lillbrorsan nu abbonerat brödkorgen får väl storebror ta brödburken. Andra kvällen nu som han håller på med detta, det smäller i locket när han kryper in och ut. Men man måste ändå gilla drivet, oftast ligger han bara i ett hörn och ser sur ut. 😆
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
I trakten häromkring hoppade ett lodjur på en medelstor hund (storlek Labbe)Dan1891 skrev:
som dess matte var ute med i koppel.😬
Enligt en kompis till mig.😎
Matte kämpade en stund och fick till sist bort lodjuret från hundens rygg.😳
Sååååå vacker!❤️The Dankster skrev:
Jag fick bort en rottweiler från en av mina katter medans husse stod som förstelnadD dicliff skrev:
Finns det något bättre och mysigare än att ha fått sängen uppvärmd och se detta bedårande ansikte och som kommer krypa in under täcket så fort jag har lagt mig och lägger sig vid min mage. Då sover matte gott 🥰🥰🥰
Logga in
Skapa konto
Administrator
· Skåne
· 7 897 inlägg
NEJ, jag har inte tagit hans plats.. eller hans säng/kudde.. och jag har klappat.. och jag har bjudit på ätbart..
Ändå känns det lite som man "får blicken".. att det är nått jag missar! (inte argt, inte elakt, inte ledsamt.. bara en blick som talar...)
Logga in
Skapa konto
Ändå känns det lite som man "får blicken".. att det är nått jag missar! (inte argt, inte elakt, inte ledsamt.. bara en blick som talar...)
För i humhum matte varför sitter inte du här hos mig och berättar för mig hur underbar, perfekt, fantastisk och bara oooooh vad jag är söt . Hum.. ska det vara så svårt att få lite uppskattning här 😾. Hahaha 😂Snigla skrev: