1 059 237 läst · 12 785 svar
1059k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag är helt klart avis!Maria T skrev:Vi hade flera gånger lodjur på tomten i Hälsingland, men det var långt före mobilkameror, vet inte ens om jag hade skaffat min första Canon IXUS (för övrigt den bästa lilla, i formatet, kamera jag haft) när vi såg dem, så väldigt få och lika dåliga foton. Att ha sett dem i verkligheten är mäktigt men hade varit skoj att ha bildbevis.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 370 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 370 inlägg
Önskar jag kunde dela "bilderna" från mitt minne, det hade varit coolt. En kompis som bodde lite längre bort i obygden hade en lokatt på sin farstubro en morgon - hon öppnade dörren, blev förvånad (vem skulle inte), säger till sin sambo "det sitter en stor katt här så jag kan inte gå till bilen" och sambon säger "det är väl bara att stampa och skrämma".Dan1891 skrev:
Det har blivit lite av en grej nu - ser du nåt farligt så "stampa och skrämma".
Inget foto där heller.
😂 påminner om när mina föräldrar var här med deras då 4 månaders Lagotto valp. Vi satt ute i trädgården och fikade och skrattade. Alla hörde en skällande hund men tänkte inte så mycket på det då det finns gott om hundar här. Men det blev bara ett mer intensivt skällande och det var då jag frågade var lilla Picasso var (alla trodde att han låg kvar under bordet). Full panik utbröt hos mina föräldrar som skrek och ropade och sprang runt som yra höns medans jag lokaliserade skällandet till vardagsrummet där han stod 1 m från denna helt panikslagen 😄
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Välkommen @Fjonken till Sphynxens underbara värld.
Med en Sphynx behöver man aldrig vara ensam eller ligga och frysa på natten 😁
Hoppas att Fru Johansson gillar allt underhåll dom behöver i form av bad och rengöring av öron, klor, ögon mm.
Här är ett par bilder på min 5 åriga nakenfis Athena.
Med en Sphynx behöver man aldrig vara ensam eller ligga och frysa på natten 😁
Hoppas att Fru Johansson gillar allt underhåll dom behöver i form av bad och rengöring av öron, klor, ögon mm.
Här är ett par bilder på min 5 åriga nakenfis Athena.
Gud nu dödar du mig med sötchock 💕😍The Dankster skrev:
Jag vet att det finns omkring oss här fast jag inte sett någon. Har sett spår och pälstussar och även ögon uppe i träd på natten. Några här i byn fick bilder på sin viltkamera när en lo fångar ett rådjur. Det var bara ett par skutt och sedan var det färdigt.Dan1891 skrev:
I en by en bit bort har dom problem med en lo som tar katter. Så dom är inte alltid så roliga att ha i närheten.
Jävlar i helvete va fin hon är Jag har en helvit odd eye kille på 10år samt att min andra kille Kenta som tyvärr gick bort i maj pga hcm.. så Fru Johansson är min tredje nakenfisThe Dankster skrev:
Tord är den vita och Kenta som tyvärr gick bort är såklart den andra 😅The Dankster skrev: