1 065 026 läst · 12 865 svar
1065k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Sista inlägget handlade mer om att han " hindrat" mig från att göra frukost 😉N Niq skrev:
I och med att han låg i mitt knä i nära 2 timmar
Han lade sig då i andra fåtöljen men sen dröjde det inte länge förrän han kom ut till mig i köket och började tigga!
Jag har skapat en tiggarkatt...🐈⬛ ❤️
Ok ja då förstår jag. Matte/husse kan bra vänta tills kisse ger lovK Kakelugnen566 skrev:
Adventsfika här, jag tog lite hyfsat slumpmässigt en stor och tre små pepparkakor.
Insåg att det blev:
"Tron, hoppet och kärleken, men störst är Katten".
(Nu är det ett ankare, inte fisk, som normalt är symbolen för hopp. Men det kändes ok att böja lite på betydelsen nu. Och fisken är också en symbol inom kristenheten)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Insåg att det blev:
"Tron, hoppet och kärleken, men störst är Katten".
(Nu är det ett ankare, inte fisk, som normalt är symbolen för hopp. Men det kändes ok att böja lite på betydelsen nu. Och fisken är också en symbol inom kristenheten)
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 397 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 397 inlägg
När matte har fokuserat på nått annat ett par sekunder och herrn tycker att det är lite tråkigt och dags för lite uppmärksamhet.. då hoppar man upp på bordet framför mattes nos och tindrar med de små ögonen..
Det funkar alltid.... (man får antingen klapp, hakbump eller godis.. och alla dessa är ok hälsar Nisse)
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det funkar alltid.... (man får antingen klapp, hakbump eller godis.. och alla dessa är ok hälsar Nisse)
Kattens dag firades med tonfisk här, ingen av herrarna hade tid att titta upp på fotografen.
Nu har båda gått och lagt sig, Bärra på fällen bredvid fruns säng och Rasmus ute i hallen i sin bädd. 💤🐈
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nu har båda gått och lagt sig, Bärra på fällen bredvid fruns säng och Rasmus ute i hallen i sin bädd. 💤🐈