1 133 386 läst · 13 409 svar
1133k läst
13,4k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Åkte på vaccindropin idag. Trodde i min enfald att det skulle ta 15-20 min och lämnade mannen och 3 barn i bilen. En timme senare var vi klara.
Men det var en timme egentid för mamma i huset.
Tog upp kattens sår framför öronen och veterinären lutade väl åt allergi. Jag har ju bytt tillbaka från vuxenblötmat till bebisblötmat, men det slog mig att han också får en del godis av barnen, både pinnar och sånt där flytande kattgodis. Kanske ska göra uppehåll med sånt och försöka minimera antal potentiella "allergenkällor" ett tag och se...

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vet att iaf tidigare så ersatte Agria allergiutredningar, vet inte hur det är nu eller vilket bolag du har men det kan vara värt att testa både blod och pricktest. Försök eliminera fisk så länge.MariaiÖstergötland skrev:
Åkte på vaccindropin idag. Trodde i min enfald att det skulle ta 15-20 min och lämnade mannen och 3 barn i bilen. En timme senare var vi klara.Men det var en timme egentid för mamma i huset.
Tog upp kattens sår framför öronen och veterinären lutade väl åt allergi. Jag har ju bytt tillbaka från vuxenblötmat till bebisblötmat, men det slog mig att han också får en del godis av barnen, både pinnar och sånt där flytande kattgodis. Kanske ska göra uppehåll med sånt och försöka minimera antal potentiella "allergenkällor" ett tag och se...
[bild]
Renoverare
· Stockholm
· 18 698 inlägg
Ny invånare, Knubbis Karlsson.
Gotlänning uppfödd i det fria på möss, nu ska han bli stadsbo och får en hund som kompis.
Kerstin bevakar "Det här är mitt knä"
Gotlänning uppfödd i det fria på möss, nu ska han bli stadsbo och får en hund som kompis.

Logga in
Skapa konto
Kerstin bevakar "Det här är mitt knä"

Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm
· 18 698 inlägg