1 089 166 läst · 13 132 svar
1089k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 601 inlägg
Jag och sambon jobbar från landet. Jag släpper ut Maui när sambon dragit med bilen så hon slipper oroa sig för att backa på honom. Han sitter alltid 5 minuter och njuter av utsikten på denna sten efter att jag släppt ut honom
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Chipstationer här, tror vi handlade våra 2 från Tyskland, nån djuraffär med bra priser på mat mm.J Jonobe skrev:Dagens byte... tror det pågår någon form av artidentitetskris.... hellre det än (levande och kroppsligt oskadad) harunge som i förra veckan.
[bild]
[bild]
Zorro har listat ut var Yoda försvinner.
[bild]
Någon som vet ett bra sätt att få den vuxna katten att ej äta kattungematen förresten? Finns ju sånna chip-matstationer men kostar ju rätt mycket i förhållande till den begränsade tiden den behövs.
Funkar bra
Och lite extra glad blir jag när jag möts av det här efter jobbet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag inbillar mig han är en klok farbror, våran Rasmus.
Det enda jag sett själv är att de öppnade balkongdörren. Som demonstration frestade grannen katterna med ett fat räkor & tonfisk. De fick nosa sedan gick han ut och stängde dörren. Det var en sådan säkerhetsspärr som låser dörren från att öppnas utifrån och på insidan måste man lyfta spärren innan man vrider handtafet( tvågrepps säjerhet) tog ca 1 timma så var katterna ute på balkongen oxh krävde deras belöning. Dessutom älskade de R/C bilar, vet inte om det var att sitta på och åka som var roligast eller att köra/ kontrollera bilen de ville helst men fort och trafiksäkert gick detMyrstacken skrev:
Zooplus.se köptes våra från kom frun ihåg.J Jonobe skrev:Dagens byte... tror det pågår någon form av artidentitetskris.... hellre det än (levande och kroppsligt oskadad) harunge som i förra veckan.
[bild]
[bild]
Zorro har listat ut var Yoda försvinner.
[bild]
Någon som vet ett bra sätt att få den vuxna katten att ej äta kattungematen förresten? Finns ju sånna chip-matstationer men kostar ju rätt mycket i förhållande till den begränsade tiden den behövs.
Kostade då som ett 18v multiverktyg från Bosch för 2st (~1000:- /st)
Verkar gått upp lite nu, men det kanske är kampanjer eller finns billigare ställen nu.
Surefeed heter våra automater.
Har bara positiva erfarenheter av Zooplus.se. vi köpte all mat från dem , Royaö Canin för steriliserad hona( torrfoder & våtfoder. Även vattenfontäner brukade vara 30-40% billigare än andra ställenoch de har gott om möbler till konkurrenskraftiga priser. Eftersom bår katt är död sedan drygt ett år har vi inte handlat där på länge men tidigare hade de ett rebattsystem att man betalade en engångsavgift för stt få rabatt på allt man köper, typ betala 50kr och få 10% i ett år. Eftersom vi köpte ett års förbrukning i taget lönade det sig. Kolla om systemet finns kvarFredrikR skrev:
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 907 inlägg