K
Katt som ligger på en soffa med ett kärleksfullt och intensivt blick mot kameran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fem katter sitter tillsammans på en säng i ett sovrum, omgivna av rutiga gardiner och en TV.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Sona2012 och 13 till
  • Laddar…
4774
Alfredo Alfredo skrev:
Och en suveränt "lättanvänd" flygplats. Arlanda är inte kul numera... Visst, det är en förbättring att man kan gå airside mellan T4/T5 men varför ska man tvingas till det nästan varje gång man är där? 🤬

Men nu hamnade jag långt OT, sorry! 😳
Förresten sa de återigen på p4 att nu har sista reguljärplanet lyft för absolut sista gången från Bromma flygplats.

• Ledsen
  • Haha
  • Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
K
Svart och vit katt sover på en röd filt i en soffa.
Skapa konto

Sov i soffan under kvällen
Svart katt sover bredvid en kudde på sängen; nattduksbord med digital klocka visar 23:36 och en tekopp i bakgrunden.
Skapa konto

efter mat & dricka nu parkerad jämte kudden..Godnatt! 🐈‍⬛💤

• Gilla
  • Älska
Blazermannen och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L
Den här fula snyggingen sov med mig inatt.
Jag var på besök + övernattning, och vi fann varandra omedelbart varandra påstås det.

En närbild av en katt med mörka ansiktsdrag och stora öron, sittandes i knät på en person i mörk tröja.
Skapa konto

Katt med stora ögon i en inomhusmiljö, fångad i en snabbtagen bild.
Skapa konto

Tyvärr fick jag ingen bättre bild, han rörde sig hela tiden så snabbt.

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 14 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag var på besök + övernattning, och vi fann varandra omedelbart
Din värd har fattat det här med service! Var människorna där också OK?

• Gilla
  • Älska
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag var på besök + övernattning, och vi fann varandra omedelbart varandra påstås det.

[bild]
[bild]

Är det en Cornish rex?

• Gilla
Noramasen
  • Laddar…
Bild på en affisch med en katt som kallas en lögnare och en uppmaning att inte mata den, eftersom den påstås bli övergödd.
Skapa konto

Haha 😛

• Gilla
  • Haha
Blazermannen och 12 till
  • Laddar…
Igårkväll när jag reste mig från soffan för att gå och borsta tänderna var det upptaget i badrummet, som ni ser. (Ja, badrummet är enda rummet med golvvärme). Två katter ligger på en randig badrumsmatta på kaklat golv.
Skapa konto
Två katter ligger på en randig badrumsmatta i ett kaklat badrum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Marlen Eskilsson och 17 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt ligger på en fönsterbräda bredvid krukväxter och ett ljus, ser avslappnad ut inomhus.
Skapa konto

Hampus har ju varit så vänlig och lämnat eventuella möss utomhus, men, ikväll frångick han det o la en liten musrackare på köksmattan!
Han var lite rastlös o ville ut o in flera ggr, jag trodde först att han inte kunde bestämma sig för om han ville vara ute i snöovädret..men han var inte ute länge förrän han ville in med musen! Han är snabb 😀

• Gilla
Marlen Eskilsson och 5 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Hampus har ju varit så vänlig och lämnat eventuella möss utomhus, men, ikväll frångick han det o la en liten musrackare på köksmattan!
Han var lite rastlös o ville ut o in flera ggr, jag trodde först att han inte kunde bestämma sig för om han ville vara ute i snöovädret..men han var inte ute länge förrän han ville in med musen! Han är snabb 😀
Det var väl för dåligt väder för att äta utomhus.
Jag vet precis hur det är, man har med sig kaffe och smörgås ut på promenaden och upptäcker att det är regnigt, blåsigt och kallt och alla sittplatser är dyblöta. Då tar man med sig fikat hem igen.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
dicliff och 4 till
  • Laddar…
K
Jiji Jiji skrev:
Det var väl för dåligt väder för att äta utomhus.
Jag vet precis hur det är, man har med sig kaffe och smörgås ut på promenaden och upptäcker att det är regnigt, blåsigt och kallt och alla sittplatser är dyblöta. Då tar man med sig fikat hem igen.
Haha! Ja så var det säkert!
Mitt exempel: skulle ut o åka med fikakorg, gick in i en hage, bredde ut filten och satte oss, sen dröjde det inte länge förrän vi hade 4-5 hästar som stod i en halv ring och tittade ner på oss! Hua, det var faktiskt lite läskigt. Vi reste oss sakta upp, tog filt och korg och åkte hem o fikade!!

• Haha
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
Haha! Ja så var det säkert!
Mitt exempel: skulle ut o åka med fikakorg, gick in i en hage, bredde ut filten och satte oss, sen dröjde det inte länge förrän vi hade 4-5 hästar som stod i en halv ring och tittade ner på oss! Hua, det var faktiskt lite läskigt. Vi reste oss sakta upp, tog filt och korg och åkte hem o fikade!!
Asch, de ville ju bara ha en bulle 😆
Min mamma brukar berätta en historia om när hon och min pappa skulle iväg och fiska någonstans mot norska gränsen till och stannade på på en vacker plats för att fika. När mamma öppnade bildörren klev det in en get i bilen och började äta på allt. Tillslut lyckades hon ge geten en rulle toapapper och peta ut honom så att hon fick igen dörren.

• Haha
  • Wow
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
K
Jiji Jiji skrev:
Asch, de ville ju bara ha en bulle 😆
Min mamma brukar berätta en historia om när hon och min pappa skulle iväg och fiska någonstans mot norska gränsen till och stannade på på en vacker plats för att fika. När mamma öppnade bildörren klev det in en get i bilen och började äta på allt. Tillslut lyckades hon ge geten en rulle toapapper och peta ut honom så att hon fick igen dörren.
Vi hann inte ens titta i korgen, så fort kom dom
😂😂 De va värst, ja man vet aldrig vad som kan hända på utflykter 👍

• Älska
  • Gilla
Jiji och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]

Haha 😛
Jag gjorde en egen variant på vårt matvrak som går runt och tigger 😆 Svarar inte på varför bilden inte har skickats.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Blazermannen och 9 till
  • Laddar…
4774
Mikael_L Mikael_L skrev:

[bild]
[bild]

Vad menar du med "fula"? Han är ju fantastiskt 🥰😂

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.