1 088 351 läst · 13 125 svar
1088k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
En hel del matnyttigt kan du nog hitta här:K Kakelugnen566 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/feedback-pa-nya-sajten-laemnas-haer.296893/
Men tråden är lång... @Per Eskilsson eller @Marlen Eskilsson kanske vet om det du söker finns lite mer komprimerat någonstans.
Har du byggahusappen så fungerar det så på både Android och iOS, annars är något trasigt. Sen säger jag inte att din beskrivning är fel, utan att det finns andra sätt, som jag tycker är enklare och bättre.4774 skrev:
Då får du gärna förklara eller ta en skärmdump på var jag hittar citeraknappen för oftast så struntar jag helt enkelt i att ens försöka skriva något mellan varven (vid uppdateringar) då det helt enkelt inte går utan att det blir dubbelcitering, hamnar i Ts frågeställning osv osv. Jag köper detta då det är ett ickeproblem för mig då Marlene bjuder oss alla på denna sajt att använda den på alla sätt utan att, om man inte vill, betala ett enda öre. Tusen tack 💖Alfredo skrev:
Jag försökte tidigare i kväll här:4774 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threa...aeck-upp-en-hand.271787/page-874#post-6060080
Knappen dyker alltså upp efter det att man markerat delar av det inlägg man vill citera.
Är det svårbegripligt får du säga till. 😀
Nej absolut inte svårbegripligt tack så mycket 😜. Får det bara inte att se ut så på något sätt men kan lika gärna bero på min skittelefon 😂Alfredo skrev:
Eller så platsbyggdes den.K Kakelugnen566 skrev:[bild]detta hus är gammalt, 1888 ursprungligen har det sagts, så det finns en hemmasnickrad smal trappa upp till vinden.
Den förra ägaren lämnade en stor gammal kista i en hörna och hur de fick upp den kan man fundera på. Möjligen att de hissade upp den utifrån för det finns faktiskt också en liten balkong däruppe. 😀
😉
Ingenting alls faktiskt på de nu 13 år jag bott här.😍4774 skrev:
När vi har valborgsmässoeld brukar det släppas upp helt ljudlösa varmluftsballonger.❤️
Scouterna (ungdomarna) vill ha någon sorts ljus-show och ballongerna stör inte hundar och katter.😇
T. o. m. min extremt fyrverkerirädda hund tolererar dem.🤩
Vi bor ute i skogen mellan Kopparberg och Grängesberg, 2 km från "stora vägen" där bussen går.🥰