K
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
Ok, ska prova vid tillfälle

En fråga; finns det någon tråd om mobiler och inställningar?

K
Alfredo Alfredo skrev:
En hel del matnyttigt kan du nog hitta här:

[länk]

Men tråden är lång... @Per Eskilsson eller @Marlen Eskilsson kanske vet om det du söker finns lite mer komprimerat någonstans.
Ok, tack!👍

4774
Alfredo Alfredo skrev:
Eller så markerar man den del i originalinlägget som man vill citera och klickar på "Citera".

kan du göra det flera gånger för att citera olika delar av (olika) inlägg i samma svar.
Den funktionen finns inte i min app tyvärr så för mig fungerar det som jag beskrev här.

4774 4774 skrev:
Den funktionen finns inte i min app tyvärr så för mig fungerar det som jag beskrev här.
Har du byggahusappen så fungerar det så på både Android och iOS, annars är något trasigt. Sen säger jag inte att din beskrivning är fel, utan att det finns andra sätt, som jag tycker är enklare och bättre.

4774
Alfredo Alfredo skrev:
Har du byggahusappen så fungerar det så på både Android och iOS, annars är något trasigt. Sen säger jag inte att din beskrivning är fel, utan att det finns andra sätt, som jag tycker är enklare och bättre.
Då får du gärna förklara eller ta en skärmdump på var jag hittar citeraknappen för oftast så struntar jag helt enkelt i att ens försöka skriva något mellan varven (vid uppdateringar) då det helt enkelt inte går utan att det blir dubbelcitering, hamnar i Ts frågeställning osv osv. Jag köper detta då det är ett ickeproblem för mig då Marlene bjuder oss alla på denna sajt att använda den på alla sätt utan att, om man inte vill, betala ett enda öre. Tusen tack 💖

4774
Alfredo Alfredo skrev:
Jag försökte tidigare i kväll här:

[länk]

Knappen dyker alltså upp efter det att man markerat delar av det inlägg man vill citera.

Är det svårbegripligt får du säga till. 😀
Nej absolut inte svårbegripligt tack så mycket 😜. Får det bara inte att se ut så på något sätt men kan lika gärna bero på min skittelefon 😂

4774 4774 skrev:
Får det bara inte att se ut så
Men om du bara markerar ett enda ord, dyker inte den svarta citeraknappen upp då? Har du den senaste byggahusappen?

Skärmdump av ett forum där användare markerar ordet "men" i ett inlägg. En meny med alternativ som "Kopiera" och "Citera" visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

K
Nu fick jag upp citera-knappen! 😀

4774
Nej men jag prövar att upptaderara så håll tummarna och långburkarna för jag har bara druckit rosé 😀

4774
Hade tydligen den senaste versionen men passade på att betygsätta appen på play ⭐⭐⭐⭐⭐

K Kakelugnen566 skrev:
[bild]detta hus är gammalt, 1888 ursprungligen har det sagts, så det finns en hemmasnickrad smal trappa upp till vinden.
Den förra ägaren lämnade en stor gammal kista i en hörna och hur de fick upp den kan man fundera på. Möjligen att de hissade upp den utifrån för det finns faktiskt också en liten balkong däruppe. 😀
Eller så platsbyggdes den.
😉

T Taclite skrev:
Belvedere brukar ha starka åsikter om att få blötmat serverat tidigare än de tider som stått i fem år. Men även när han tar i från tårna kommer det knappt mer än ett väsande.

[bild]
Gulleplutt!❤️

• Älska
Taclite
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Skämt åsido, men hur mycket nyårsraketer skuts det runt er?
Ingenting alls faktiskt på de nu 13 år jag bott här.😍
När vi har valborgsmässoeld brukar det släppas upp helt ljudlösa varmluftsballonger.❤️
Scouterna (ungdomarna) vill ha någon sorts ljus-show och ballongerna stör inte hundar och katter.😇
T. o. m. min extremt fyrverkerirädda hund tolererar dem.🤩
Vi bor ute i skogen mellan Kopparberg och Grängesberg, 2 km från "stora vägen" där bussen går.🥰

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.