Så elegant!

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Mycket elegant! :love:

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
TIPS: (nä är inte sponsrad haha, men bra dealer ska man tipsa om)

REA på denna kattlucka med chipavläsning just nu..
Funderar på att köpa en till logväggen själv.

Tänkte att nån annan kanske oxå funderat på att köpa .. och det var typ halva priset nu! 695 kr ist för 1299 kr.

Kattlucka med chipavläsning, produkten visas i förpackning och urpackad, erbjudande från Zoo.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Länk: https://www.zoo.se/petsafe-microchip-cat-flap-kattlucka.html

• Gilla
Marlen Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Karlia
Kissar (åtminstone Signe) blir väldigt förvirrad när utedelen är inne - hon går in och ut men är fortfarande i vardagsrummet. "Nät" är väldigt konstigt också.

En katt klättrar på fönsternätet medan en annan ser på genom en kattlucka inomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
hscn och 13 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Kissar (åtminstone Signe) blir väldigt förvirrad när utedelen är inne - hon går in och ut men är fortfarande i vardagsrummet. "Nät" är väldigt konstigt också.

[bild]
Man kan ju förstå att det är lite knasigt ;) här anv man dörren för att gå ut.. men hamnar inne ändå! Var är friheten liksom.. :p

• Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Coolaste katten i trakten?

Lord Ymer visar vad som är rätt!

• Ljust färgad katt med gula solglasögon, som ser cool ut med tungan ute.
    Skapa konto
  • Haha
  • Gilla
Annelie Hultberg och 8 till
  • Laddar…
Vad gör man om man hittar en jättestor jordhög på tomten? Klättrar upp så klart. Bäst att kolla in grävskopan med.
Två katter på sele som undersöker en stor jordhög med ett rött hus i bakgrunden.
Skapa konto
En bengalkatt på koppel utforskar en grävskopa med texten "TE290".
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Annelie Hultberg och 12 till
  • Laddar…
Inte som en vit ko i snöstorm precis:crysmile:

• En vit skål på en grön gräsmatta med buskar och röda bär i förgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
Ingenjören och 13 till
  • Laddar…
M mindis skrev:
Inte som en vit ko i snöstorm precis:crysmile:
Men vad är det?
Nu ser jag :crysmile:

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Lilla Wille börjar känna sig mer och mer hemma och vår andra 11 åriga katt Wilma börjar inse att han är här för att stanna så det är bäst att vänja sig.
Ljust beige kattunge som ligger upp och ner och sover på en grå soffa med en grön filtar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Ingenjören och 26 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Egentligen vill jag inte göra reklam för något företag. Och nu har vi tyvärr inga husdjur, min älskade hund Ross gick bort i April. Men vill ändå uppmärksamma zooplus. Vi har handlat från de i många herrans år. Både katt- och hundmat, Orijen, både i Sverige och härifrån södra Europa. Köpt både katt- och hundbur, många leksaker, bäddar och tuggben mm. Det finns ju flera andra onlineföretag att handla från, men de bästa har varit zooplus för oss.

• Gilla
Staffans2000 och 5 till
  • Laddar…
"Nattmacka" igår.
Två orange katter som äter tonfisk ur skålar på ett kaklat köksgolv.
Skapa konto

Tonfisk :love:

• Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 10 till
  • Laddar…
Jag bryr mig inte om att det är en valp och ni tycker hon är gullig. Jag vill INTE att hon ska bo ho oss!!

Valp på en stenplatta som tittar på en liggande katt bredvid en krukväxt och skor.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Paulina123 och 18 till
  • Laddar…
Se bara till att lära valpen omgående att inte springa efter/"jaga" katten så kommer det gå bra :)
Sen när dom blivit kompisar och leker på lika villkor så kommer det bli betydligt roligare för alla. Finns få syner som är roligare än min ~80kg st. bernard bli "jagad" av min ~4kg Wiira :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Paulina123 och 5 till
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Se bara till att lära valpen omgående att inte springa efter/"jaga" katten så kommer det gå bra :)
Sen när dom blivit kompisar och leker på lika villkor så kommer det bli betydligt roligare för alla. Finns få syner som är roligare än min ~80kg st. bernard bli "jagad" av min ~4kg Wiira :crysmile:
Man får passa så inte valpen kommer åt att bita för hårt i början annars brukar katter( vuxna) fostra hundar vem som är herre, du ska se att de ordnar en personöig transportör. Det är kul att se 4kg katt gå fram tiöl 60kg dobberman/ schäfer och hoppa upp på manken för att bli buren runt över allt.

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.