1 089 085 läst · 13 131 svar
1089k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
TIPS: (nä är inte sponsrad haha, men bra dealer ska man tipsa om)
REA på denna kattlucka med chipavläsning just nu..
Funderar på att köpa en till logväggen själv.
Tänkte att nån annan kanske oxå funderat på att köpa .. och det var typ halva priset nu! 695 kr ist för 1299 kr.
Länk: https://www.zoo.se/petsafe-microchip-cat-flap-kattlucka.html
REA på denna kattlucka med chipavläsning just nu..
Funderar på att köpa en till logväggen själv.
Tänkte att nån annan kanske oxå funderat på att köpa .. och det var typ halva priset nu! 695 kr ist för 1299 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Länk: https://www.zoo.se/petsafe-microchip-cat-flap-kattlucka.html
Man kan ju förstå att det är lite knasigt här anv man dörren för att gå ut.. men hamnar inne ändå! Var är friheten liksom..Karlia skrev:
Egentligen vill jag inte göra reklam för något företag. Och nu har vi tyvärr inga husdjur, min älskade hund Ross gick bort i April. Men vill ändå uppmärksamma zooplus. Vi har handlat från de i många herrans år. Både katt- och hundmat, Orijen, både i Sverige och härifrån södra Europa. Köpt både katt- och hundbur, många leksaker, bäddar och tuggben mm. Det finns ju flera andra onlineföretag att handla från, men de bästa har varit zooplus för oss.
Se bara till att lära valpen omgående att inte springa efter/"jaga" katten så kommer det gå bra
Sen när dom blivit kompisar och leker på lika villkor så kommer det bli betydligt roligare för alla. Finns få syner som är roligare än min ~80kg st. bernard bli "jagad" av min ~4kg Wiira
Sen när dom blivit kompisar och leker på lika villkor så kommer det bli betydligt roligare för alla. Finns få syner som är roligare än min ~80kg st. bernard bli "jagad" av min ~4kg Wiira
Man får passa så inte valpen kommer åt att bita för hårt i början annars brukar katter( vuxna) fostra hundar vem som är herre, du ska se att de ordnar en personöig transportör. Det är kul att se 4kg katt gå fram tiöl 60kg dobberman/ schäfer och hoppa upp på manken för att bli buren runt över allt.L Lucif3r skrev: