406 586 läst · 2 268 svar
407k läst
2,3k svar
Makita-klubben (för nördar)
Verktygsvaruhuset har ju kört igång sin julkalender idag, där det kommer ett nytt erbjudande varje dag. Bakom någon av de 24 luckorna kommer säkert vara ett erbjudande på batterier (skulle jag tippa).
Om du lyckas prismatcha verktygsvaruhuset mot Bauhaus, när jag provat har det varit tvärstopp.C Chentin skrev:Kan du vänta så brukar Verktygsvaruhuset ha kampanj lite då och då.
Senast igår hade dom en kampanj där dom sålde 5 st BL1850 för 3.000:-
Skulle man prismatcha det mot Bauhaus blir det 528:- per batteri. Extremt prisvärt.
Synd som sagt att kampanjen gick ut igår, men det kommer nog igen. Kanske redan under december månad?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Amazon har bra pris på 6ah batterierna
https://www.amazon.se/Makita197422-...d=1&keywords=Makita+6ah&qid=1606826696&sr=8-1
878kr för ett 6ah är låter som ett bra pris
https://www.amazon.se/Makita197422-...d=1&keywords=Makita+6ah&qid=1606826696&sr=8-1
878kr för ett 6ah är låter som ett bra pris
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg
Amazon har vägrat skicka batterier varje gång jag beställt, då de inte orkar reda ut hur reglerna för farligt gods mellan tyskland och sverige funkar. Nyss beställde jag ett från amazon.se och har fått bekräftelse. Ska bli spännande att se hur det går, då det ska skickas från samma tyska lager.
Försökte de för en och en halv månad sedan. Inga problem enligt bauhaus support men när man pratar med reklamationsavdelningen som sköter prisgaranti så hänvisar de till att verktygsvaruhusets fysiska butik heter säkerhetsbutiken vilket även framgår på hemsidan. Detta blir så tillräckligt för att inte prisgaranti skall gälla. Men prova gärna, var bara beredd att de kan bli nej..C Chentin skrev:
Verkar gå lättare att få prisgaranti i fysisk bauhaus butik, men när jag provat på nätet har det icke gått.
Husägare
· 364 inlägg
utvecklingen har gått framåt på 10 år. Jag har varit nöjd med min gamla 12v men tänkte att det var dax att uppgradera. ddf483 & dtd155. nu har jag en (till) extra skruvdragare med ifall jag får lite hjälp ngn gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
P Peter_Bromma skrev:
Härligt Peter! Jag unnade mig en DTD153ZB, att utöka parken med
Husägare
· 364 inlägg
Kompletterat med en DDF484. Min gamla DDF453 har tjänstgjort länge och har ramlat från stege, legat ute i regn mm. så lägger den av imorgon är jag förberedd.
484:an ska nog trivas med sina kompisar:
Logga in
Skapa konto
484:an ska nog trivas med sina kompisar:
Logga in
Skapa konto
Här kommer en batteripris uppdatering
Amazon sverige: BL1860: 880kr BL1850: 2st 1380= 690kr
Billigaste på idealo: BL1860: 750kr BL1850: 650kr
Har aldrig heller lyckats få amazon tyskland att skicka batterier.
Tror jag avvaktar verktygsvaruhusets kalender. Fyndade annat bra där förra året får se om det dyker upp batterier i år
Amazon sverige: BL1860: 880kr BL1850: 2st 1380= 690kr
Billigaste på idealo: BL1860: 750kr BL1850: 650kr
Har aldrig heller lyckats få amazon tyskland att skicka batterier.
Tror jag avvaktar verktygsvaruhusets kalender. Fyndade annat bra där förra året får se om det dyker upp batterier i år