Status
Inte öppen för fler kommentarer.
S
Hej alla glada byggahusare :)

Jag har ju inte varit så aktiv här men läser en del.
Jag sprang på en tråd om Zwave och då jag redan börjat och har ett par vänner till som ska börja har jag sökt olika priser hos olika säljare.

Jag har redan en ordersumma på ca 75000kr och tänkte att omman lägger på lite härifrån så kan man få ännu mer rabatt hos säljarna.

Jag har tidigare gjort gruppköp i flermiljonsklassen med minimotos och minicrossar, många har säkert en av mina hojar i sitt garage :)
Då hette vi minimotocenter.nu och minimotos.nu, numer har jag eget märke på minicrossar Snakepit, *********** /redigerad av moderator /

Jag tänkte kolla om några är intresserade och jag kör härmed igång ett gruppköp för Zwaveprodukter.
Vi kör exakt en månad och jag har redan kontakt med de flesta svenska aktörer och ett par europeiska.

Undrar ni något så fråga gärna i tråden. Orders läggs i PM.

Gruppköpet kommer inte att införskaffas hos Interaktiva Hem. Efter att ha läst förra gruppköpstråden samt själv fått vänta i 4 veckor på en egen HC2 där ursäkter om allt möjligt gavs för den sena ankomsten så avstår vi ett köp därifrån oavsett rabattstorlek.
Vi kommer istället att jobba på att få till en så bra deal som möjligt hos en seriös handlare med varor på lager.

Mvh Saso

Redigerat av moderator:
Jag är intresserad :)

Kanske kan vara intresserad.

S
Vad kul, detta kommer bli alldeles förträffligt roligt.
Jag kommer hela tiden uppdatera ÅF:en om status på ordrar så att när dagen kommer för köp så skall allt kunna finnas i lager så att det räcker till alla och att vi skall slippa bli väntande.

Också så kommer nu den nya Wall Plug 2 att finnas i lager från Fibaro, som jag har längtat. Har iofs kört med den gamla versionen och inte haft några som helst problem men det kommer kännas extra bra med den nya som är godkänd av Elsäkerhetsverket :)

Jag kommer ordna så att när alla sedan genomför köpet ska kunna få en egen rabattkod som används inom en begränsad tid.
Där för behöver jag få in det ni tänkt beställa och om ni kommer på att ni vill tillägga något så är det bara att PMa.

Jag kommer lägga upp alla beställningar i ett Excelblad så att jag kan ha koll på precis allt från vilken artikel och total mängd av varje artikel som är beställd så jag kan framföra detta till ÅF så att de är redo och har allt på hyllan när vi beställer.

Jag är med! Återkommer med PM inom några dagar! :)

Vad har du för sista datum?

Ramnemark skrev:
Vad har du för sista datum?
läs topic. 30 maj.

Slarvigt av mig. Återkommer till helgen med lista :)

S
kanon.
jag har satt 30:e maj men det kan vara några dagars extra lucka om vissa inte rikitgt fått ihop det men vi vill gärna att det försöker hållas till 30 maj.

Vill gärna att ni som beställer är seriösa med era beställningar så att man inte låter en ÅF ta hem grejer i överflöd för att sedan slippa ligga på ett allt för stort överflödigt lager på grund av oss som beställt men som ångrar sig.

Så skriv gärna era orders nu och kolla av dagarna innan 30:E Maj att alltär i sin ordning så vi får till detta snyggt för både oss själva och ev ÅF.

mvh

Snakepit skrev:
Vill gärna att ni som beställer är seriösa med era beställningar så att man inte låter en ÅF ta hem grejer i överflöd för att sedan slippa ligga på ett allt för stort överflödigt lager på grund av oss som beställt men som ångrar sig.
Det beror ju även på vilken rabatt som det blir till slut ;)

• Gilla
Henke-el och 2 till
  • Laddar…
Jag är med. Skickar PM

Skickat PM!

Spännande nån som vet när aeons nya Wall plug och deras multisensor kommer? Lite sugen på att köpa några.

/David

Till sommaren tydligen.

Skickat pm nu :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.