126 308 läst · 371 svar
126k läst
371 svar
www.billigtminireningsverk.se, erfarenheter?
Exakt! Så vad är standardlösningen?
Finns en bra tråd här på forumet. Sök på "B byggeskafram skrev:
Stenkista efter minireningsverk?"
Bevaka
Sida 1
Tänkte bara visa en länk till Litauen som har 4 st olika reningsverk.....
- Svaiste
- Biomax
- August
- Traidenis
AT-8, 1500L/dygn kostar 1700 Euro.
Leverantören rekommenderar Svaiste därför att den har en kraftigare konstruktion.
Fraktkostnad: 520 Euro
https://www.dagnis.com/produkto-kategorija/nuoteku-irenginiai/
Själv tänkte jag köpa ett från Svaiste BV-1S, 1000 L/dygn, 2100 Euro
- Svaiste
- Biomax
- August
- Traidenis
Leverantören rekommenderar Svaiste därför att den har en kraftigare konstruktion.
https://www.dagnis.com/produkto-kategorija/nuoteku-irenginiai/
Ja det ser ju kraftigare ut helt klart.G Guja63 skrev:Tänkte bara visa en länk till Litauen som har 4 st olika reningsverk.....
- Svaiste
- Biomax
- August
- Traidenis
[länk]
Saknar de de annars så vanliga förbehållen i tömningsinstruktionerna om att man inte får tömma en kammare helt om inte de intill också är nästan tomma...?
Den datan har entreprenörer koll på som jag har varit i kontakt med . Har en fundering kring att sandblästra och på med ny sprutbetong som finns ..M Malmen1 skrev:
Har nu läst igenom hela tråden! Bra priser på reningsverk i Polen, Litauen med flera nämns ett flertal gånger. Är det någon som har lyckats köpa reningsverk utomlands och fått det hemskickat till "dörren"? Tips på hur ni gick tillväga?
Jag har försökt kontakta ett par företag, men blivit utan svar eller blivit hänvisad till svensk återförsäljare...
Funderat en del på Graf One2Clean då själva tanken kommer i två halvor som staplas på varandra på en lastpall (se video nedan). Borde ju vara relativt enkelt att få en sådan skickad tycker jag!
Jag har försökt kontakta ett par företag, men blivit utan svar eller blivit hänvisad till svensk återförsäljare...
Funderat en del på Graf One2Clean då själva tanken kommer i två halvor som staplas på varandra på en lastpall (se video nedan). Borde ju vara relativt enkelt att få en sådan skickad tycker jag!