286 241 läst · 1 235 svar
286k läst
1,2k svar
Worx Landroid 2016
Jag hade samma problem och för mig räckte det med att byta till v2,21. Jag antar att senare fungerar också.
Läste i en annan tråd att det kan hjälpa att byta menyspråk till engelska, verkar knäppt men verkar funka för flera stycken.
Ringde det numret HPSchou sa på telefonsvararen. Den svenska supporten var upptagen så jag fick prata med den engelska och de bad mig att plocka ut loggen och skicka den till dem så de kan se vad som är fel.
Jag fick en ny mailadress:
positec.servicedesk@de.ibm.com
Jag fick en ny mailadress:
positec.servicedesk@de.ibm.com
Någon mer som testat 2.82? Skulle vara intressant att dela erfarenheter. Jag upplever lugnare gång.
Skulle vara intressant att prova, var hittar man den?
Mitt problem med att den stängde av sig i laddstationen verkar ha löst sig, den en gränskabeln låg korslagd över sig själv bakom laddaren, så när jag lagt den rätt och sett till att det inte händer igen så har det funkat.
Mitt problem med att den stängde av sig i laddstationen verkar ha löst sig, den en gränskabeln låg korslagd över sig själv bakom laddaren, så när jag lagt den rätt och sett till att det inte händer igen så har det funkat.
Den finns på worx landroid.com, jag fick registrera mig med serienummer bara och logga in så ligger filen där med instruktioner
Jag har den ju men vet inte riktigt hur jag kan dela den här
Om du skickar din mail via PM kan jag skicka den till dig