286 245 läst · 1 235 svar
286k läst
1,2k svar
Worx Landroid 2016
Vad tror ni att livslängden på denna maskin är (om man bortser från lite service och sådant) Man kan väl inte räkna med att den tuffar på som en Husqvarna (som verkar gå och gå). Min är inne på 4:e säsongen nu och jag fick inledningsvis laga fästet till främre hjulaxel+ en bult på undersidan till en sensor hade lossnat men nu går den.
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 101 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 101 inlägg
Min är inne på 5:e säsongen, haft den inne 2 gånger. Ena gången för utbyte av klipparmotorn och andra gången för min display dog.
Iår är den uppgraderad med större knivdisk med 6 knivar istället för original 3.
Iår är den uppgraderad med större knivdisk med 6 knivar istället för original 3.
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Blev tipsat här på sidan att dra ström från usb uttaget.
Bara öppna skalet. Och löde på två kablar på uttaget. Sen drog jag ut kablarna och stängde skalet igen. Just nu är kablarna limmade på chassit. Ska försöka säkra upp detta bättre så de inte lossnar.
Köpte 2v lampor och motstånd på alla. Så. Funka de kalas på 5v
Bara öppna skalet. Och löde på två kablar på uttaget. Sen drog jag ut kablarna och stängde skalet igen. Just nu är kablarna limmade på chassit. Ska försöka säkra upp detta bättre så de inte lossnar.
Köpte 2v lampor och motstånd på alla. Så. Funka de kalas på 5v