285 679 läst · 1 235 svar
286k läst
1,2k svar
Worx Landroid 2016
Skjedde dette like etter oppdatering av FW, eller fungerte den normalt med ny FW i en tid før den begynte å feile?J jackass skrev:
Har du forsøkt å nedgradere FW igjen, eventuelt legge inn nyeste FW på nytt? Burde ikke ha noe å si, men verd et forsøk.
Jeg opplever at min WG754E noen ganger kan slå seg av, selv om den ikke er tom for strøm. Det har skjedd både når den har vært ute og klippet, og også mens den står i ladestasjonen.
Det skjer ikke ofte (kan gå måneder mellom hver gang), men irriterende likevel. Andre som har opplevd det samme? Det har skjedd med forskjellige FW-versjoner også, nå sist var det med den nyeste FW (og da sto den i ladestasjonen).
Det skjer ikke ofte (kan gå måneder mellom hver gang), men irriterende likevel. Andre som har opplevd det samme? Det har skjedd med forskjellige FW-versjoner også, nå sist var det med den nyeste FW (og da sto den i ladestasjonen).
Det har blivit så utan uppgradering av programvaran och den gör så akkurat hela tiden. Enda sättet att ladda är att rätt och slätt stänga av och ställa den på plats.M mroek skrev:
Worx ska skicka en ny gränssensor, återkommer ifall det hjälper (det känns lite långsökt).
Min klippare fick käppen i natt. Stod o pep i laddstationen mitt i natten. Det regnade så den hade satt igång fördröjd start. Drog ut den ur laddaren och in igen och då slutade den pipa men den laddade inte trots bara 75% laddning. Startsde om den och då funkade den som den skulle, inget pipande och började ladda. Mycket märkligt!
M MacMelmac skrev:Min klippare fick käppen i natt. Stod o pep i laddstationen mitt i natten. Det regnade så den hade satt igång fördröjd start. Drog ut den ur laddaren och in igen och då slutade den pipa men den laddade inte trots bara 75% laddning. Startsde om den och då funkade den som den skulle, inget pipande och började ladda. Mycket märkligt!
Klart att den piper om du piskar den med en käpp.
Hej!
Är det någon som har problem med att klipparen kör i cirklar runt runt runt en av öarna? Jag har två öar på raken och den som ligger närmast kanten fastnar klipparen i vad som verkar vara en oändlighetsloop. Några tips? Det är när den kör längs linan och kantklipper det verkar vara problem.
Är det någon som har problem med att klipparen kör i cirklar runt runt runt en av öarna? Jag har två öar på raken och den som ligger närmast kanten fastnar klipparen i vad som verkar vara en oändlighetsloop. Några tips? Det är när den kör längs linan och kantklipper det verkar vara problem.
Redigerat:
Tidigare när den stötte på hinder så backade den och trixade typ 3 ggr innan den stannade och pep fyra gånger. Sen backade den lite till och vände helt om. Nu stannar den 9/10 ggr direkt och piper vid ett hinder. Förbannat irriterande!
Det är ett STORT minus med den senaste mjukvaran.
Kan man lägga in den tidigare tills de fixat det? Var hittar man den?
Det är ett STORT minus med den senaste mjukvaran.
Kan man lägga in den tidigare tills de fixat det? Var hittar man den?
Medlem
· Sverige
· 5 257 inlägg
När vår 790e.1 startades efter vinteruppehållet så var alla inställningar som vanligt och klockan gick rätt. Likadant om man stänger av och sätter igång den direkt. Firmwareversion 1.58.Andreas La Motte skrev:
__
Antar att det sitter ett litet minnesbatteri i maskinen med begränsad livslängd, kanske en vanlig knappcell. Vet dock inte var.
Redigerat: