1 733 989 läst · 6 044 svar
1734k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Medlem
· västra götaland
· 42 inlägg
Samma som jag har fått efter haft den inne.depalma skrev:
depalma skrev:
Det är den senaste versionen du har, fick just tillbaks min idag och jag har samma version.
Ja, klipparen började att närma sig dörren så jag har släppt ut den på primiärtur för denna sommaren. Klipper längs med kablen på hemvägen+, lutningskorrigering, vet inte om den har blivit bättre, nya knivar så nu går den riktigt tyst.
Har dock lite spår efter grävning som måste fixas under månaden. Så mycket klippare för så lite pengar=)).
Har dock lite spår efter grävning som måste fixas under månaden. Så mycket klippare för så lite pengar=)).
Då har min klippare varit ute för första gången. Har bara kört den på auto än så länge men det verkar riktigt lovande.
Tänkte kollu hur ni ställt era klippare kvadratmässigt i inställningarna. Jag har ju ca 650m2 gräs som skall klippas. Ska jag ställa den på 800m2 eller kan den lika gärna stå på 1000m2.
Hur har ni gjort?
Tänkte kollu hur ni ställt era klippare kvadratmässigt i inställningarna. Jag har ju ca 650m2 gräs som skall klippas. Ska jag ställa den på 800m2 eller kan den lika gärna stå på 1000m2.
Hur har ni gjort?
Jag kör min så lite som möjligt i inställningen (dvs efter tomt storleken) och sen jobbar jag med +% när jag ser att den inte hinner med.depalma skrev:Då har min klippare varit ute för första gången. Har bara kört den på auto än så länge men det verkar riktigt lovande.
Hur har ni gjort?
Eller startar den manuellt när man bara vill sitta i kvälssolen och titta på det jobb man själv slipper utföra.
Medlem
· västra götaland
· 42 inlägg
Köpte min för några veckor sedan på Clas Ohlson. Passade på när dom hade 10% + att jag blev medlem i Club Clas. Detta resulterade i att klipparen totalt gick på 6950:-. Dom har sina 10% kampanjer titt som tätt.
Ett tips!
Ett tips!
Medlem
· västra götaland
· 42 inlägg
Var inne på Clas Ohlson idag, dom hade en Landroid uppe. Tog dessa bilder, lite förändringar på utseendet är det. Däcken var spetsigare och mjukare, annan färg. Lite annan design på luckan. Version 0.5 på programvaran...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Regnsensorerna sitter längre ut ser det ut som. Mina är mer gömda, knappt synbara.anders.josefson skrev:
Medlem
· västra götaland
· 42 inlägg