peternicklas
Elkludde skrev:
Vilken modell ? är det årets är den automatisk,går att ta bort
Hur har du lagt in din modell i botten på dina svar?
 
791e årets. Enda programvaran som finns till den är installerad i lådan när den kommer...går inte att hämta filen på hemsidan eftersom det står att den redan är uppdaterad.
 
Vi med 13 årsmodell. Har vi automatiskt kantklippning eller finns det meny för det? Nya programvaran har jag..
 
mtboy skrev:
Hittade min Robot i laddaren idag och undrade varför den inte var ute och jobbade, i displayen stog det att den var utanför området. I fredags var den ute och jobbade som vanligt. Stationen lyser fast grönt så slingan är hel.
Har senaste mjukvaran, WG 794E

Någon som vet vad felet kan vara?
Har du gränssladd liggande löst bakom/bredvid laddstationen? (Även om den är ihoprullad snyggt 😉) detta kan störa själva klipparen...
 
Lufsen L skrev:
791e årets. Enda programvaran som finns till den är installerad i lådan när den kommer...går inte att hämta filen på hemsidan eftersom det står att den redan är uppdaterad.
Får samma besked.
Lackar ur rejält nu, skall kolla med ClasOhlson imorgon om man kan lämna tillbaka den. Känns oroväckande tyst från supporten/worx. Jag har ägt min klippare i nästan en månad (3 veckor ouppackad) och en vecka för att få igång den.... Tycker jag gjort tillräckligt nu.
/Johan
 
Martin84 skrev:
Vi med 13 årsmodell. Har vi automatiskt kantklippning eller finns det meny för det? Nya programvaran har jag..
Finns i menyn med SW 0.72

Nissen med WG 794E SW 0.72
 
Jag hittar ingen meny? Och jag har 0.72? Eller är jag bara knäpp och fattar fel?
 
Musto skrev:
Har du gränssladd liggande löst bakom/bredvid laddstationen? (Även om den är ihoprullad snyggt 😉) detta kan störa själva klipparen...
Gränstråden har jag inte rört, ingen trådrulle bakom laddaren som jag läst att andra haft :) kan det vara någon sensor som har gett upp?
 
Finns något i menyn som står på engelska och kräver pin kod,vad är det?

Jag hat modell WG794E.

Är det kantklippning eller sköts det automatiskt?
 
peternicklas skrev:
Hur har du lagt in din modell i botten på dina svar?
Signatur
 
mtboy skrev:
Gränstråden har jag inte rört, ingen trådrulle bakom laddaren som jag läst att andra haft :) kan det vara någon sensor som har gett upp?
Verifiera också att du inte har korsat slingan någonstans, i synnerhet kring öar.
 
Det automatiska klippläget, är det bara en kalkylering av ens storlek på gräsmattan åsså klipper den därefter? Så man kan lika gärna programmera in det manuellt? Är inte så nöjd att den ska ut å klippa 7 på morgonen, framåt lunch hade varit bättre ju så daggen hinner försvinna...
 
  • Gilla
Exxi
  • Laddar…
mg765 skrev:
Verifiera också att du inte har korsat slingan någonstans, i synnerhet kring öar.
Så visar manualen Worx Ökabel.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Martin84 skrev:
Finns något i menyn som står på engelska och kräver pin kod,vad är det?

Jag hat modell WG794E.

Är det kantklippning eller sköts det automatiskt?
Det är menyn för kantklippning. Pin kod är bara felskrivning skall vara på eller av!
 
  • Gilla
buregatan
  • Laddar…
Elkludde skrev:
Signatur
Var hittar jag att fylla i signaturen?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.